/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Bedste fildelingsprogram?
Fra : SubZero69
Vist : 8338 gange
100 point
Dato : 04-01-04 17:46

Hvem har erfaringer med fildelingsprogrammer? Hvilket er det bedste?

Har fundet denne side med en masse programmer?

http://fileshareworld.com/fileexchange.shtml

Hvad er jeres forslag? Hvilken har flest filer og er hurtigst?

Kommentar
Fra : kjho

Dato : 04-01-04 17:49
Kommentar
Fra : Jonn87

Dato : 04-01-04 17:51

Det er KaZaA

Link:
http://download.com.com/redir?pid=10247401&merid=88691&mfgid=88691&edId=3&siteId=4&oId=/component/precached/3050-20-10049974.html&ontId=2166<ype=dl_dlnow&lop=link&destUrl=%2F3001-2166-10247401.html
kopier hele adressen...

Der er mange filer, det går hurtigt...
men alt det nye kommer dog ikke der...

Emule er godt hvis du vil have fat i alt det nye, men er dog ikke det hurtigste...
Brug www.Sharereactor.com

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 04-01-04 18:08

Det er så tilfældigvis de to jeg allerede bruger og kender også sharereactor. Synes bare ikke det går så hurtigt. Har hørt man skal bruge Kazza lite. Hvor finder man det?

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 110 point
Dato : 04-01-04 18:08

Hej SubZero

Det er kazaa -lite, efter min bedste overbevisning

I modsætning til den kommercielle kazaa, indeholder den ikke spyware, men derimod en række ekstra faciliteter.
Fås her:
http://www.k-lite.tk/index.asp
eller her
http://www.dslteam.de/kazaa.html

Bemærk det er den rigtige k-version.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 04-01-04 18:12

Er helt enig med, srhansen. K-Lite slæber ikke reklamer, popups, spyware og andet med sig..

Mvh Niels

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 04-01-04 18:15

Dejligt. Endelig en der kunne linke til kazza lite. Hvad er spyware hvis jeg skal spørge dumt.

Er der ikke andre forslag, eller er det de eneste rigtige?

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 04-01-04 18:17

Nogen der har hørt om Supanova? Hvor finder man det?

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 04-01-04 18:23

Hmm. Jeg tror kazaa er det program der har flest brugere- om det dermed gør det til det bedste tør jeg ikke sige.

Spyware er små programmer der installeres på brugerens computer i dette tilfælde cydor og gator. Programmerne har til formål at udspionere brugerens færden og interesser. Programmerne sladrer derfor med mellemrum til en server et eller andet sted i verden. Disse oplysninger kan så bruges til at sende dig irriterende spammails eller sælges til andre der interesserer sig for folks privatliv. Andre former for spyware tillader sig at benytte din harddisk som webserver for diverse skidt og skrammel. Så mit råd er at du skal undgå alle former for spyware.

mvh srhansen

Godkendelse af svar
Fra : SubZero69

Dato : 05-01-04 10:12

Tak for svaret srhansen.

Kommentar
Fra : skovalf

Dato : 10-01-04 18:10

Syntes at www.ircspy.com er godt men det kræver mirc