/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
kan DET betale sig??
Fra : Mr.Stock
Vist : 522 gange
50 point
Dato : 19-03-02 10:53

nu har jeg TP 47mm på min sonic og 5 grams ruller og INGEN begrænsninger..

så ville jeg godt ha et variomaticsæt derpå...

et HEBo komplet VAriomatisæt og Polini blæserhjul med fragt 1100,-

et Top performance komplet Variomatisæt med TP blæserhjul ed fragt 600,-

kan det batale sig at gi 500- mer for HEBO??

der forskel på hvor meget optræk de gir eller KUN Hebo's er over-size og gir OGSå topfart!?

er der nogen der har set en sort sonic ed sorte fælge, hvis ja så det fedt ud?? (jeg ovevejer at få det) (skal det egenligt laves hos en autolaker??)

Accepteret svar
Fra : Codeman

Modtaget 50 point
Dato : 23-03-02 19:44

fælgene kan du sagtens selv male!!!!
jeg har lige bestilt en bøtte alugrunder, den SKAL du huske at komme på først eller også skalder mallingen af
jeg skal male mine alufælge gule på min gilera stalker (må heller snart ligge et billede op på nettet af den pænt gejlet scooter *smiler*)