/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hvor finder jeg CD'en
Fra : Hallob
Vist : 688 gange
50 point
Dato : 04-01-04 17:27

Nogen der kender et sted hvor jeg kan finde den CD jeg Leder efter hvis der er et sted på nettet hvor man kan finde alle CD'er og hvor man kan købe dem eller sådan noget??

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 04-01-04 17:32

Hejsa.. Her kan man finde næsten alle cd'er..

www.cdwow.com
www.rillen.dk
www.cdskiven.dk
www.cdon.com
www.amazon.co.uk

- cdwow er ofte den billigste.. Må jeg spørge hvilken cd du leder efter??

Mvh
Niels

Kommentar
Fra : kjho

Dato : 04-01-04 17:32

Hvilken cd
KH

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 04-01-04 17:36

Det er en som hedder "Back to Back - Greatest"
Det skal ikke være på nettet den skal købes helst i Butikker!!

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 04-01-04 17:37

var dit spørgsmål ikke hvor på nettet..? :o/ ?? ? ?? ???

Siden det er en dansk cd, så prøv her:
www.rillen.dk
www.cdskiven.dk
www.cdon.com

Mvh Niels

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 04-01-04 17:39

Nej mente hvor på Nettet jeg kunne finde ud af hvad den kostede og hvor jeg kunne købe den derfor!!! Men den er ikke på nogen af de der sider Så det!

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 04-01-04 17:47

selv tak for hjælpen.. Jeg skal nok lade være med at bidrage mere til denne tråd.

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 04-01-04 17:50

Rolig nu selvfølgelig skal du da have Tak for hjælpen men du må sgu da meget undskylde at CD'en ikke var på de sider som du skrev slap dog af!!!
Du er da lidt muggen idag hva? Men godt så glem da denne tråd Sure Fjæs

Kommentar
Fra : greenfield69

Dato : 04-01-04 18:29

Hej Hallob.
Jeg har fundet en skive til dig. Den hedder godtnok ikke "Greatest", men Stereostudiet skriver om den at det er deres 15 største hits. Så, mon ikke den kunne bruges ?
Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : greenfield69

Dato : 04-01-04 18:30

Ups. Jeg glemte at den kostede 59,95 kr.
Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 04-01-04 18:31

greenrield69..

Jo det tror jeg da hvor finder jeg da den???

Accepteret svar
Fra : greenfield69

Modtaget 60 point
Dato : 04-01-04 18:41

Tja, nu ved jeg jo ikke hvor du bor, men der findes flere forretninger af "Stereostudiet" rundt om i landet. Du kan kigge på adressen: http://www.stereostudiet.dk/ Her er der et oversigtskort over butikker landet over. Jeg håber du har held i sprøjten. Jeg tror da bestemt også at de sender varen fra den bærmeste butik, hvis du ringer til dem.
Mvh. Jørgen

Godkendelse af svar
Fra : Hallob

Dato : 04-01-04 18:47

Tak for svaret greenfield69.
Den kan sagtens bruges så er det slet ikke sikkert den anden CD findes Men Takker da!