/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Gendanne en tabt fil
Fra : Snuske
Vist : 704 gange
350 point
Dato : 19-03-02 10:12

Hej igen
Hvor finder jeg systemkonfiguration i Windows XP?
da jeg kørte med Windows Me og skulle gendanne en tabt fil
kunne jeg gå under tilbehør og finde den der hedder systemoplysninger,og under den der hedder funktioner var der en der hed noget med værktøj til systemkonfiguration,og derfra kunne man gendanne en fil
men jeg kan ikke finde den i XP
PS-det er et program jeg har der mangler en fil
Snuske

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 360 point
Dato : 19-03-02 10:17

Hej Snuske
For at gendanne en tabt fil-gør du følgende
Klik på start-klik på hjælp og support
På det vindue der kommer frem-klikker du på den der hedder få hjælp eller find yderlige oplysninger i windows xp-nyhedsgrupper
Så kommer der et nyt vindue frem-hvor der ligger en der hedder systemkonfigurationsprogram over til venstre
Klik på den-så kommer du om hvor du kan gendanne en tabt fil enten fra en af dine programmer eller windows XP
MVH Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 19-03-02 10:26

Tillæg
Du kan også under hjælp og support
søge efter den ved at skrive systemkonfiguration
i søgeboksen-så kommer du også derom
MVH og en forsat god dag
Brian

Kommentar
Fra : Snuske

Dato : 19-03-02 11:02

Hej Zonker
Du har vist misforstået mit spørgsmål
hvis man i XP går om til mappen systemoplysninger,og klikker på funktioner,er der ingen der hedder værktøj til systemkonfiguration,som det gjorde i me,det var i denne man kunne gendanne en tabt fil.
Til Brian
Jeg er lige ved at undersøge din kommentar
så vender jeg tibage
Snuske

Kommentar
Fra : Snuske

Dato : 19-03-02 11:39

Til Zonker
Det var ikke systemgendannelse jeg var intereseret i
men den der hedder værktøj til systemkonfiguration,og i min version af Windows XP Home,ligger den ikke under systemoplysninger,som den gjorde i me
den kan man nemlig bruge til at gendanne som før omtalt en tabt eller mistet fil
Snuske

Godkendelse af svar
Fra : Snuske

Dato : 19-03-02 11:42

Tak for svaret briani.
Det var lige netop det jeg søgte
så nu har jeg fået gendannet den fil jeg manglede,så nu køre mit program igen
Snuske