/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
SG tray
Fra : anders_bak
Vist : 373 gange
50 point
Dato : 04-01-04 16:21

Ca halvdelen af gangene jeg lukker min pc. popper der et vindue op om at programmet sg tray lukker ned, eller jeg skal selv trykke luk. Jeg har fundet frem til at programmet er en del af win xp pro, men ikke hvad det gør. Det er ikke noget problem, men jeg er bare nysgerig.

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 04-01-04 16:23

sg tray - Har du SpywareGuard installeret ??

Kommentar
Fra : anders_bak

Dato : 04-01-04 16:25

Ad aware, virker de ikke på nogenlunde samme måde?

Accepteret svar
Fra : arlet

Modtaget 60 point
Dato : 04-01-04 16:28

Nej, overhodet ikke. men det er en anden sag.

Det jeg studsede over var SG tray. Jeg har SpywareGuard installeret og har et Sg nede i tray, men det er nok noget andet.

Kommentar
Fra : lengberg

Dato : 04-01-04 17:45

Højreklik på den (hvis du har mulighed)-egenskaber

Godkendelse af svar
Fra : anders_bak

Dato : 07-09-04 15:25

Tak for svaret arlet.