/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Til granslam & kandu
Fra : briani
Vist : 380 gange
1 point
Dato : 04-01-04 13:22

Hejsa granslam

HVORFOR SNYDER DU ????

Ved dette spørgsmål
http://www.kandu.dk/dk/spg/29407

Kommer du til at logge på med et andet brugernavn nemlig mother.a
Og undskylder det med at du lige sad ved hendes pc.

Hvordan forklarer du så disse to spørgsmål

http://www.kandu.dk/dk/spg/28813

http://www.kandu.dk/dk/spg/28804

Nu må vi jo håbe på at Kandu følger med,så kan de jo gå ind og slette de små 700 Superpoint som du jo har snydt dig til.

Brian

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-01-04 13:25

granslam har givet en forklaring i smalltalk.
Han indrømmer at han har snydt, men da vi er ligeglade med point, så skal vi ikke have ondt i r....
mvh ans

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 04-01-04 13:33

Hvis jeg skal være helt ærlig, er ovennævnte eks. netop et af disse der underminere hele tanken bag kandu.
Jeg er ikke i tvivl om, at det forekommer i betydelig større udstrækning, end dette eksempel viser.

Det bedste var, om grandslam og kopinavnet helt af sig selv forlod kandu.

Man kan ikke i god tro det ene øjeblik først sige, jeg er ligeglad med point, for så i andet moment selv forære sig point, dette uanset størrelsen af point. For andre ærlige superbrugere bliver man simpelthen led og ked af hele dette "fusk"-foretagende, og det animere absolut ikke til videre deltagelse i foretagendet.

Jo, jeg syntes grandslam og kopi burde smides ud af kandu, også de hvor der kan være begrundet mistanke om fusk.

Ellebye

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 04-01-04 13:38

Hmm

> ans m.fl.

[hør] Man kan da ikke være ligeglad når eks.v. månedens præmie går til en pointfusker og allerværst er det s.. da at spilde tid på et spørgsmål hvor svaret på forhånd er kendt

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 04-01-04 13:42

jeg har INGEN KOPIKONTO
jeg har undskyldt og er kedafdet det der er sket men det er lidt svært og lave om på hvis det ikke er godt nok må i enten få kandu til at smide mig ud eller lade være med at svarer på mine spørgsmål
mvh Granslam

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-01-04 13:43

> Bjarne
Det er da tidsspilde at få andre brugere til at søge efter løsningen, når svaret på forhånd er kendt. Som bruger kan man jo ikke vide om spørgeren på forhånd kender svaret.
Det er s.. surt show, men der er nogle, der morer sig.

mvh ans

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 04-01-04 13:44

ans.....
Jeg ønsker ikke at være ligeglad med at have spildt tid på en fjols (har dog ikke brugt tid på ovenstående)

SLET MANDENS BRUGERE

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 04-01-04 13:52

Man kan snyde een gang, gå til bekendelse og beklage, men foreløbig at have snydt 3 gange kan og bør ikke kunne undskyldes. Hvad hvis det sker 4-5-6-7 osv gang??

Jeg er så enig med >uffe29.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 04-01-04 13:54

Jeg mener også det er signalet man sender.....

Er det ok at svindle eller er det ikke

Kommentar
Fra : thomat

Dato : 04-01-04 14:10

>>ans hvis du er lige glad med point så opret lige et indlæg til 500 point som jeg kan få så !! på forhånd tak

er også enig med uffe29 jeg mener også at enten gælder regler eller gælder de ikke

mvh thomat

Kommentar
Fra : croaks

Dato : 04-01-04 14:17
Kommentar
Fra : thomat

Dato : 04-01-04 14:25

nu skal vi i hvertfald ikke accepterer som svar fra granslam eller mother.a mere så ved vi det

en skuffet thomat

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-01-04 14:33

> thomat
Jeg har ikke givet udtryk for om jeg er ligeglad med point eller ej.
Jeg har sagt at det er tidsspilde at svare på et spørgsmål, som spørgeren i forvejen kendersvaret på.
Det er granslam der i http://www.kandu.dk/dk/spg/29419 har givet udtryk for at vi (brugerne) ikke skal have ondt i r.... over point hvis vi er så ligeglade med de point.
mvh ans

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 04-01-04 14:34

jeg har kun snyt 2 gange ved at få mother.a til at stille spørgsmål som jeg kunne svare på
jeg har fire computere som kører i netværk derfor er jeg 2 gange været inde på min kones computer som tilfeldigvis automatisk logger på som mother.a vilket er meget uheldig jeg beklager meget at jeg er så ivrig efter og hjælpe andre så jeg ikke når at få logget af og logget ind som mig selv granslam
undskyld at jeg har taget nogen i r**** håber på tilgivelse
og det vil ikke ske igen
mvh Granslam

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-01-04 14:34

briani
Det kan blive svært at få kandu til at følge med, det så vi ved ram2's spørgsmål om månedens præmie, hvor der ikke kom kommentar fra kandu.

Den form for snyd der her tales om skal stoppes, ellers ødelægges hele konceptet, og ingen ønsker at bruge tid på spørgsmål der måske er konstrueret. Men det kan jo ikke ses om et spørgsmål er konstrueret, og det er kun tilfældigheder som her, der afslører det konstruerede og derfor svært at komme til livs.

Hvis kandu derimod kunne lægges en spærring ind, således at kandu brugere på samme postadresse ikke kan besvare hinandens spørgsmål, så var en del af snydet måske løst. Men dette er nok for kompliceret, desværre.

->ellebye
Nej, det er ikke ok at snyde een gang og så undskylde.

->>Uffe29
Nej, det er ikke ok at snyde, svindle etc. Jeg er helt enig i dine kommentarer.

bentjuul

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 04-01-04 14:39

Granslam....
Det passer jo ikke

Citat
Hvordan forklarer du så disse to spørgsmål

http://www.kandu.dk/dk/spg/28813

http://www.kandu.dk/dk/spg/28804

Du havde måske glemt at det var dig selv som havde stillet spørgsmålet og kom ved en fejl til at give dig selv point

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 04-01-04 14:42

Forslag.....

Slet dine cookies ---> opret en ny bruger med en ny mail-adresse og start på en frisk

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 04-01-04 14:47

Uffe29 det er netop de 2 gange jeg har snyt

Kommentar
Fra : dk

Dato : 04-01-04 14:56

Hej ans & brian
vi er enige indtil nu
man undre sig tillige også over at point er sat højt i de nævnte indlæg
at man undskylder i f.eks "smaltalk" er ikke godt nok
vi er mange som ikke følger med der........
så farvel til granslam & mother.a

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-01-04 15:06

->granslam
Opret dig som ny bruger og start forfra som Uffe29 foreslår, alle som er her vil huske dette om granslam.

bentjuul

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 04-01-04 15:14

Til alle.

Hvis man ved tilgivelse accepterer denne form for snyd, hvor er vi så henne?

Jeg mener ikke det er nok blot at undskylde, og så lade tingene stå til. Snyd er engang snyd, og den bedste måde var om granslam & mother.a trak sig frivilligt helt fra kandu. Hvad bliver det næste??

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 04-01-04 15:41

det bedste ville vel være helt at afskaffe de forbandede point... så er der jo ikke noget at snyde om eller med...

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 04-01-04 16:33

Det er jeg ikke enig i, Strarup.
Hvis nogen misbruger pointsystemet, er det misbrugerne, der er noget
i vejen med - og ikke pointsystemet.

Hvis man afskaffede alt, hvad der kan misbruges, ville livet jo
iøvrigt blive temmelig kedeligt.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 04-01-04 16:44

Fridaflip jeg undskylder, at jeg bringer denne tråd på banen, men da du er en accepteret og vellidt bruger herinde, tror jeg ikke/håber jeg ikke det skader dig, men jeg syntes dette er ved at gå for vidt.

Til de nye brugere og dem som evt. skulle have glemt denne tråd
http://www.kandu.dk/dk/spg/21602 vil jeg bare påpege, at det sagtens kan lade sig gøre at "snyde" med point og blive tilgivet.....samt blive en vellidt bruger, så glem dog alt Granslams fadæse, han har jo undskyldt og jeg tror på at det ikke sker mere.

Hvis alle skulle smides ud, efter et par fejl så er der ikke mange brugere tilbage herinde. Dette skriver jeg IKKE fordi jeg syntes det er ok at snyde, det er det IKKE!!! men Granslam skal ikke behandles anderledes end andre Kandubrugere.

Bare min mening

// Toupie

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 04-01-04 17:10

Jeg er tindrende ligeglad Toupie
Granslam og andre dobbeltprofilerJa for de er her jo*GG*fortsætter bare. Det ophører alligevel ikke - før end Kandu afskaffer pointsystemet. På den anden side vil det jo blive kedeligt for alle dem, som nærmest får en orgasme når det lykkedes at afsløre disse forbaskede pointfuskere

Aiiijjj Toupie*GG* den her falder jeg altså ikke for!!

Citat
da du er en accepteret og vellidt bruger herinde, tror jeg ikke/håber jeg ikke det skader dig

Frida

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-01-04 17:25

Der er intet, der kan skade Frida. Ram2 har taget hende/ham under sine vinger.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 04-01-04 17:43

Hvis du virkelig mener det Ans - så er du mere åndssvag end jeg troede
Vil det sige, at i din Kandu verden - er man usårlig med Ram2 ved sin side
Hallooooo åndssvag vi er vel alle i besiddelse af de samme 28 bogstaver:

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 04-01-04 18:01

>Ans.

Nååå lille Ans - Er der slet ingen der passer på dig? Den der DEO du bruger der hedder "Gå væk hund"... Skift den, så skal du bare se, alle de beskyttende vinger du kommer under

Ajiiii Ans - Hvordan kan du få dig elv til at skrive sån' noget bavl - Er alvorlig bange for at Fridas vurdering >>> så er du mere åndssvag end jeg troede <<< er rigtig.

Ram

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-01-04 18:22

Jeg sætter en ære i at klare mig selv. Behøver ingen ynk.
ans

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 04-01-04 18:33

>Ans.

Var du ikke på Kandu og "sladrede" som et børnehavebarn, om at du blev beskyldt for at have 2 profiler, hvorefter Kandu offentligt berigtigede, at du kun havde een (de har sgu slet ikke opdaget den anden endnu) - Kalder du det at klare sig selv med ære *LOL*

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 04-01-04 19:27

>ans
Frida er ikke hankøn men det vidste du jo godt*GG*
og ja!! hvem husker ikke, at Kanduteamet reddede din æreså fortsæt du endelig med alt dit bavl om vinger og YNK*LOL*

Frida.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 04-01-04 23:54

>Brian

I en anden tråd - havde du et inlæg med nedenstående citat. Kan du ikke prøve at fortælle, HVOR i Kandus regler nedenstående står skrevet...

Citat
Man må oprette lige så mange brugere man har lyst til hos kandu.dk, så længe man ikke begynder at snyde med dem indbyrdes. Der er flere som har oprettet 2 profiler, en profil til at stille spørgsmål, og en til at svare på spørgsmål, dette er fuldt ud lovligt.

Med venlig hilsen

Paw K.
(HR direktør

Jeg kan ganske enkelt ikke finde den udtalelse nogen steder - og vælger derfor at tro det er en mail sendt til dig privat. Er det tilfældet - er det da klart, at nye brugere ikke kender reglen - og ingen kan jo vide, hvad der ligger af regler i din private mailbox....

Frida.

Kommentar
Fra : thomat

Dato : 05-01-04 08:46

Det er sgu da ved at være træls det her. Vi er sgu da nogle(få åbentbart) der prøver at være ærlige herinde og jubler bare vi får et enkelt superpoint også er der åbentbart flere herinde der fusker sådan noget pis. Jeg kan da forstå at i har hver sin profil oprettet herinde men at man så sidder og stiller spørgsmål til hinanden for at få superpoint føj for s.
Kan i da for fanden overhovedet ikke se at ud over at i snyder så spilder i sgu da vores dyrebare tid med at prøve at besvare spørgsmål forgæves æv.

>>fridaflip hvordan fanden skal ans vide om du er hun eller hankøn det skifter åbentbart fra dag til dag og hvad er det en gang pis med orgasme til dem der afsløre snyd du tror ikke det er jer der får orgasme når i får uærlige snydte superpoint tildelt ??

>>toupie fridaflip er sgu ikke accepteret bruger herinde mere
Alle dem der snyder skulle bare starte fra nul point igen sådan må det være

Mvh en vred og skuffet thomat

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 05-01-04 10:06

>thomat

[citat
>>fridaflip hvordan fanden skal ans vide om du er hun eller hankøn det skifter åbentbart fra dag til dag]

Det lyder dælme interessant - Værd at undersøge nærmere. Er hun så han på lige datoer ???

Hold da kæft hvor er du åndssvag at høre på - Og ærlig talt.... Stop din vrede og skuffelse skråt op - Der er heldigvis flest normale brugere på Kandu, som kan dominere disse pointnarre, som du hører til.

Ram

Kommentar
Fra : thomat

Dato : 05-01-04 10:35

>> ram2 hvem er åndsvag at høre på ?? hvis det er mig du mener hvorfor er jeg en pointnar ?? hvad er en pointnar??
Jeg tror da også at der er flest normale brugere på kandu

thomat

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 05-01-04 10:35

Frida, nu bliver jeg nød til at stille et seriøst spørgsmål

Du er da vel ikke hermafrodit ???

Mvh
Ellebye

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 05-01-04 10:46

Lige før jul skrev jeg :

Citat
Hermed ønskes kvinder som mænd, børn som voksne, venner som uvenner, tykke som tynde, troende som ikke troende, gamle som unge

en rigtig glædelig

samt et godt og helsebringende

med håbet om, at al uvenskab er lagt på hylden, og et nyt kan starte 1. januar 2004.

Med venlig hilsen
Ellebye

Jeg må blot konstatere, at året vedrørende uvenskab, er startet over al forventning.

ellebye

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 05-01-04 10:46

Uha en vred og skuffet tomatSkaf dig dog et enkelt superpoint som du så flot formulerer kan gøre dig jublende glad
Livet er da for kort til al den vrede åhh ja - og hvem ved - måske følger der en form for "tilfredsstillelse" med det ene point?*GG*

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 05-01-04 10:51

> thomat

Du stiller nogle spørgsmål, som jeg ikke vil spilde hverken din eller min tid med at svare på.

Netop på grund af den mentale tilstand du opererer med, vil det ikke være muligt for mig, at gøre dig begribeligt, hvad jeg mener. Altså tidsspilde, som du jo angiver at være stor modstander af.

Ram

Kommentar
Fra : thomat

Dato : 05-01-04 10:57

>> ellebye okay fair nok så stopper vi al uvenskab og starter på en frisk den er jeg med på.

>> frida Jeg stopper med al min vrede men jeg er stadig skuffet over snyderiet men det skal åbenbart være sådan !!! det er åbentbart helt normalt og nej jeg har endnu ikke fået prøvet at få orgasme over et superpoint men det kan da være det kommer du kan jo give mig et fif

Mvh snart thomat

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 05-01-04 10:59

>ellebye

Hvad har et skift fra en tidsperiode til en anden at gøre med, at en tone skulle ændre sig - Personlig foretrækker jeg d. 29 feb. til disse gøremål, hvis det skulle komme på tale.

Men at ønske står dig da frit for, det er bare ikke altid at ens ønsker blir opfyldt.

Til din orientering er en hermafrodit ikke en der skifter køn, men en permanent tvekønnet. Og til din orientering kan jeg da oplyse dig om, at Frida permanent er monteret med ét køn, (mit foretrukne) foruden at hun selvfølgelig er køn som bare fan...

Ram

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 05-01-04 10:59

Ram2

Det kommer godtnok bag på mig, at du skal forestille
at repræsentere DE NORMALE.

Det er måske det tavse flertal af Kandu-brugere, hvis
hellige indignation du artikulerer på så åndfuld vis?

Det er en stor sag, du har viet dit liv til.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 05-01-04 11:03

>Rellom

Ja, du har ret. Det er en stor sag, men jeg tror jeg kan bære den igennem.

Det er dog ikke noget jeg har viet mit liv til. Det køres med venstre hånd (jeg er højrehåndet) fra sidelinjen.

Ram

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 05-01-04 11:03

*LOL*

Kommentar
Fra : thomat

Dato : 05-01-04 11:05

>>ram2 du hentyder til min mentale tilstand den er jeg nu overbevist om er okay men bortset fra det nu hvor mit blodtryk er faldet igen kan du så ikke forstå at vi er nogle der undre os over snyderiet det må du da kunne forstå med den klogskab du er i besidelse af eftersom du kan stille en klar diagnose om min sinstilstand igennem nogle få indlæg her på kandu.

Mvh thomat

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 05-01-04 11:11

Ram2

Jeg er enig med dig i, at din bemærkning om, at du kører det
med venstre hånd fra sidelinjen, er rigtig sjov.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 05-01-04 11:11

>thomat

Det er netop de få indlægs indhold der bærer diagnosestatistikken for den tilstand du åbenbart befinder dig i. Når du har været her meeeeget længere og dine indlæg er blevet............ skal vi sige "anderledes bedre" vil de få tåbeindlæg du har leveret ikke være så synlige, og du vil kunne fremstå som den, som du tidligere skrev:

>>der prøver at være ærlige herinde og jubler bare vi får et enkelt superpoint<<.

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 05-01-04 11:13

>Rellom

Sjov og sjov.... Tja.. ok, hvis du syns'

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 05-01-04 11:20

Uvenskab HVOR??
Godt tomaten blev god igen*GG* det er grænser for hvor meget vrede selv en tomat bør bære rundt på

>Ram
Ja jeg er hunkøn*GG* har en hund (Frida) - som er forbandet kønog hvis ikke du er klar over det - siges det at venstrehåndede er følelsesmæssige intelligente. De højrehåndede er vistnok bare intelligente
Jeg selv bruger selvsagt begge hænder lige godt*SS*

Frida.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 05-01-04 11:23

Hejsa

Nu er Kandu jo bygget op på den måde som den er,og kan man ikke lide det,jamen så er der mange andre steder på nettet man kan bruge i stedet for
Og pudsig nok så er det alle dem der brokker sig over pointsystemet,vakse nok når der kommer et spørgsmål med store point,sjovt nok for disse superpoint kan man ikke bruge til andet end top 10 top 50 eller til at vinde månedens præmie for.
Nu er der mange herinde som godt kan lide ”point” systemet,de bruger en masse timer på at hjælpe og som tak får de point FAIR nok
Og så er det dem som kun bruger Kandu til”mudderkastning”og som de selv siger ikke kan lide point,derfor smider og forærer de dem væk.
Er dette fair over for de bruger som godt kan lide at få point,at de bliver overhalet indenom af bruger som ikke har ydet noget for deres point.
Andre bruger tager hatten af for dem som snyder med point,ved at have dobbeltprofiler
Det er da dæleme træls for de bruger som har brugt måske timer på at hjælpe i et spørgsmål,og så senere finder de ud af det er Mand/kone som er i gang med at give hinanden superpoint.
Eller som Kandu engang skrev
Citat
tænk bare hvor venligsindede de andre bruger bliver, når man vinder månedens gave ved hjælp af den slags point! For det er, set med vores øjne, et uovervejet og tomt gestus. Men giver åbenbart afløb for udefinerede frustrationer.

Med venlig hilsen

Teamet bag Kandu.dk

Brian

Kommentar
Fra : thomat

Dato : 05-01-04 11:28

>> Ram okay jeg må åbentbart til at forbedre mine tåbeindlæg det skal jeg prøve på. Du får det til at lyde som´om at alle mine indlæg er tåbelige er de det??

Det som det drejer sig om er at der er nogle der snyder og det mener jeg ikke er fair det må jeg vel have lov at mene .

thomat

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 05-01-04 11:29

Ihh Brian - mailer du dagligt med Kanduteamet? Glemte du forresten ikke lige at svare mig på et sp. stillet igår kl. 23:54??

Frida.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 05-01-04 11:31

Mudderkastning HVOR?? og Brian det er du da ligeså god til som vi andre*GG*

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 05-01-04 11:31

>Brian35

Igen igen point

Ram

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 05-01-04 11:32

>ram2

Jeg ved godt at en hermafrodit er tvekøn, men nogen har jo svært at bestemme Fridas køn, (skifter fra dag til dag) derfor ordet.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 05-01-04 11:35

Frida

Søg og du skal finde

Ramse

Hvis du keder dig så meget som du giver utryk for
Så kan du da bare fjerne fluebenet

Brian

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 05-01-04 11:36

Rellom siger, at mand og kone gerne må give hinanden point - bare den ene er på arbejde

Frida.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 05-01-04 11:42

NEJ Retardo Brian. Jeg søger ikke og finder. Du kaster en privat mail ind som bevis. Står det samme skrevet et sted i Kandus regler - skal jeg nok lade være med at kæfte op - men ikke før
Kandus regler bør vel kunne læses af enhver? eller forholder det sig sådan, at vi skal spørge dig, hvis der er noget vi er tvivl om? Hmmmm NEJ,vel!!

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 05-01-04 11:42

> thomat

Nej, nu har jeg kigget på dine tidligere ganske vist få tråde og tip. Det er min sædvanlige retorik at overdrive så det kan forstås.

Og du har selvfølgelig lov at mene, at snyderi er forkasteligt. Det der får mig til at trække på smilebåndet er, at det er den samme historie om og om igen.

Hvergang nye brugere af en vis ... skal vi kalde det type eller kaliber dukker op, så starter det hele forfra. Tænk dig Thomat, at iALT der der bliver sagt om disse point, er sagt før. Det er og blir' Kandu der bestemmer, så det er tidsspilde at drøfte det mere.

Undtagelsen er selvfølgelig Briani35, som ikke har andet og andre at lege med. ( der er ingen der gider hans sterreotype adfærd og løgne) Han fortsæter sit pointbavl, til den dag Kandu lukker

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 05-01-04 11:43

>Briani35

Hr. Retardo - Jeg keder mig ikke - DU keder mig

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 05-01-04 11:47

>Ellebye.

Nååå nu forstår jeg dig - Frida er kønnere nogle dage end andre, derfor udtrykket "Tvekønnet. Hold kæft den var go' ellebye

Du får lige 200 point ved lejlighed for denne enestående måde at tvinde et ord på. Jeg elsker sån' noget

Ram

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 05-01-04 11:49

Frida

Jeg har da aldrig sagt, at det er i orden, at mand og kone giver
hinanden point - bare den ENE er på arbejde.

Tværtimod! Det var, hvis den ANDEN var på arbejde.

Du skal sgu da også ha' det hele skåret ud i pap.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 05-01-04 11:49

Jamen Ramses

Så kan jeg da ikke se hvad du laver herinde?
jeg vil da godt lige gøre dig opmærksom på at spørgsmålet er stillet af mig
så jeg undres
jeg kan da også se at det er et Kandu spørgsmål
og ikke et smalltalk spørgsmål.

Brian

Kommentar
Fra : thomat

Dato : 05-01-04 11:52

Ja okay det er jo dem (kandu) der bestemmer det er deres forum hvis det pisser os for meget af kan vi jo bare forlade det. Jeg kan også se at det emne med point er blevet bragt op flere gange .
>>ram & frida forsat go dag

mvh thomat

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 05-01-04 11:53

blablabla - nu er det smaltalk*GG* Svar mig så på mit sp. Brian eller kan du ikke??

Rellom for sat.. så siger vi det!!

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 05-01-04 11:54

>Briani35

ALT hvad du ævler om, er smalltalk

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 05-01-04 11:54

ILM Tomat

Frida

Kommentar
Fra : briani

Dato : 05-01-04 11:55

Frida

jeg prøver igen

SØG OG DU SKAL FINDE

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 05-01-04 11:55

>Rellom

Du er go'....... ind i mellem

Ram

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 05-01-04 11:56

hmm... brian har fået tillægsnavnet 35 af ram2

Nu kunne det være sjovt at høre hvad de 35 & 2 står for *G*

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 05-01-04 11:57

Frida.. skrev du ikke i en anden tråd for en måneds tid siden at din hund var død??

Kommentar
Fra : thomat

Dato : 05-01-04 11:58

P.S. >>frida Det kan jo være at briani acceptere mit svar så får jeg da 1 superpoint så jeg bliver jublende lykkelig

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 05-01-04 12:04

>Thomat.

Du skal sgu ikke mangle noget så længe jeg har vand i øjnene, så du får osse lige 200 point ved først givne lejlighed. Du skal bare ikke sige det til nogen *Fnis* for så blir' der en farlig ballade (brian35) uha uha *Gyyyssss*

Hyg dig herinde - Det er ret morsomt at urinere lidt på de "rigtig seriøse" ind i mellem.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 05-01-04 12:05

>Skingur.

DER fik du hende - Hva

Skingur .................................

Ram

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 05-01-04 12:05
Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 05-01-04 12:07

Altså ved vi nu, at det kun er Brian der sidder inde med Kandus regler
Skynder sig at lukke tråden - så snart der kræves lidt beviser

>Skingur Jo -OG??

>tomat Selvfølgelig vil Brian gøre dig lykkelig

Frida.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 05-01-04 12:07

nå nå ramses... vi har nok fundet de sure smileyer frem igen hva?

Næh, jeg undrede mig bare og ville da give mit bidrag til den hyggelige stemning, der er herinde! Og det ku jo være jeg tog fejl, men det gjorde jeg ikke...

Kommentar
Fra : thomat

Dato : 05-01-04 12:08

>ram min mund øh mit tastetur er lukket med syv segl siger intet

thomat

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 05-01-04 12:09

jamen det var bare fordi du skrev du havde en hund der osse hed frida og som var forbandet køn.....

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 05-01-04 12:09

Skingur Jeg gider ikke engang at finde den tråd, hvor jeg fortæller at jeg har fået en ny søg og du skal finde*GG*

Frida.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 05-01-04 12:09

Frida har fået en ny hund, som også hedder Frida.
Herom har hun på behørig vis underrettet panelet.
Jeg husker ikke lige i hvilket spørgsmål
- men det har hun altså.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 05-01-04 12:10

øh,.... får I mails fra kandu? Mine er godtnok NOGET forsinkede!

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 05-01-04 12:11

>Skingur.

Neeeej du tog da ikke fejl, men det kan Frida selv fortælle om, hvis hun gider spilde tid på det.

Det er da ikke en sur smiley - Den står for "Ikke så godt"

Ram

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 05-01-04 12:11

Det var da dejligt Frida... er det en bichon frise igen? (mener at den gamle var det?)

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 05-01-04 12:18

ævs.. ka ikk finde det......

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 05-01-04 12:18

Nej!!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 05-01-04 12:19

Så få Ans til at hjælpe dig

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 05-01-04 12:19

Eller søg på Frida

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 05-01-04 12:23

hm...fandt en fra 2-12, men der står bare det er en meget lille hund.... snyd, så kan det jo være hvadsomhelst hvis det er en hvalp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 1 point
Dato : 05-01-04 12:25

Ang. pointsystemet, så står det ingen steder, at man ikke
må tildele sig selv point eller få point tildelt af venner/
kærester/ægtefæller.

Men det er da umiddelbart indlysende for enhver, at selvfølgelig
må man ikke det.

Det kan ingen selv nok så ny bruger være i tvivl om.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 05-01-04 12:28

>Rellom.

Du er bare så kvik - Det er jo lige præcis derfor, at Briani35 har så mange point - Han har jo ingen venner han kan gi dem til.

Ram

Kommentar
Fra : briani

Dato : 05-01-04 12:29

Hvad pokker skal Frida med en ny hund
Hun har da lige anskaffet sig bamsen Ramses
Som hun er i fuld gang med at opdrage,da han har mange dumme vaner
Men indtil nu så går det strygende
Han gør alt hvad mor Frida befaler

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 05-01-04 12:32

>Rellom

Jeg ved godt, at du gerne passer på din ven Brian35 men at du er en højtuddannet herre, der instinktivt ved - hvad der er rigtigt og hvad der er forkert, var ligesom ikke det sp. stillet af mig gik ud på.

Citat
Men det er da umiddelbart indlysende for enhver, at selvfølgelig
må man ikke det.

Men hvor er det da godt, at du ikke er en forbryder, selvom reglerne faktisk ikke forbyder dig at være det

Frida.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 05-01-04 12:34

Brian*GGGGGG* Du er sgu ikke rigtig klog
Men det kan du sikkert ikke gøre for

Frida.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 05-01-04 12:37

Ramse

Venner

Det kan du dæleme tro jeg har
Men jeg kan da lige komme en smut forbi dig,når jeg først i Marts månede,skal over og besøge dem du ved på amar,så kan du jo lige hilse på dem,og vennerne på dig
Det skal sku nok blive hyggelig det tror jeg på

Brian

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 05-01-04 12:44

Frida

Jeg svarede på det, du spurgte Brian om,
og ikke på, hvordan jeg selv havde det.

Og hvordan kan jeg så vide, hvad der er
indlysende for andre?

Det kan jeg, fordi de slet ikke så få gange en bruger
er blevet grebet i pointfusk, så er det aldrig sket,
at vedkommende har forsvaret sig med:

"Hva'-søren-må-man-ikke-engang-det-jamen-det-troede-jeg-da-godt-man-måtte!"

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 05-01-04 12:53

Rellom det handler slet ikke om, hvordan og hvorledes der reageres på pointfusk - og mon ikke du er klar over det*GG*(det tror jeg)

Brian har i flere tråde smidt den åndssvage mail ind, som han har gemt til evig eje
Mit sp. lød hvor i Kandus opstillede regler, kan jeg finde noget der antyder at jeg fx. ikke må tage imod point fra Ram2 - som jo så gerne giver mig point

Er det meget svært at forstå?? Sig lige hvis jeg skal forklare yderligere

Frida.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 05-01-04 13:02

Frida og jeg vil ud og rulle i sneen

Have a nice day

Frida.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 05-01-04 13:04

Frida

I dit spørgsmål til Brian i denne tråd, citerer du en mail fra Kandu,
som oplyser, at man ikke må snyde med point indbyrdes.
Og derefter spørger du, hvor i reglerne det står.

Hertil siger jeg så, at det er umiddelbart indlysende for enhver,
at selvfølgelig må man ikke snyde med point, og derfor er det
sådan set ligegyldigt, om det står nogle steder eller ej.

Forstår du det NU - for ellers skal jeg da gerne... osv...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 05-01-04 13:09

Aiijj Rellom hold nu op ikk' - det står ganske vist i mailen TIL Brian
men jeg efterlyser, hvor det står skrevet på Kandus opstillede regler - som gerne skal kunne læses af alle. FORSTÅR du det nu

Frida. (Jeg gider ikke lege mere*GG)

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 05-01-04 13:15

Årh, Frida.
Nu havde vi det lige så sjovt.

Nå, men så hyg dig med din navnesøster ude i den kolde sne.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 05-01-04 13:18

Leger liige alligevel
Citat
Man må oprette lige så mange brugere man har lyst til hos kandu.dk

Citat
Hertil siger jeg så, at det er umiddelbart indlysende for enhver,
at selvfølgelig må man ikke snyde med point

Ja det er klart for enhver

Frida.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 05-01-04 13:19

nå, jamen så skal vi bare snyde ALLESAMMEN, så går det vel op i en højere helhed til sidst...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 05-01-04 13:19

Og nu skal jeg nok skrubbe af

Frida....

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 05-01-04 13:27

Nænæ, du glemte lige tilføjelsen:
>så længe man ikke begynder at snyde med dem indbyrdes.<

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 05-01-04 13:34

Og bortset fra det: Hvordan kan den mail så forlede nogen til at tro,
at pointsnyd er okay, når din pointe ellers er, at den ikke
er almindeligt tilgængelig?

Kommentar
Fra : thomat

Dato : 05-01-04 14:00

>>frida pas på dine poter udenfor de har nemlig saltet i dag og det er ikke godt for dine poter hils hende der skriver så fligtigt til os god tur i sneen

thomat

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 05-01-04 14:03

ja... har lige lavet salt og pote nummeret for et par timer siden...og jeg har endda selv lagt et tip ud om at man skal passe på. Så jeg har båret en hylende gravhund hjem....

Kommentar
Fra : thomat

Dato : 05-01-04 14:09

>> skingur Det var sgu synd så må du hen og pleje hunden

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 05-01-04 15:06

>Rellom - du har ikke helt ret i nedenstående påstand

Citat
"Hva'-søren-må-man-ikke-engang-det-jamen-det-troede-jeg-da-godt-man-måtte! "

Brugeren Pinnochio (det skarn*GG) brugte måske ikke lige dine ord - men satte dog spørgsmålstegn omkring Kandus regler
http://www.kandu.dk/dk/spg/21936

Citat
Et spørgsmål til alle: Hvad er forskellen på, at min kæreste og jeg bytter points- I deler jo ud til højre og venstre mellem hinanden?????

Vil lige tilføje, at det er jer brugere, der har indført en regel om, at det ikke er tilladt at snyde med points. Det står ingen steder, at det er et udsmidningskriterie.

Har I alle glemt, hvad konceptet handler om??? At skabe flest mulige Kandu brugere

Okay ham Pinnochio er sikkert osse bare ualmindelig dum, men det er jo herligt - så er jeg da ikke alene

Der vil ALTID forekomme pointfusk - Så længe Kandu tillader, at der opereres med flere brugerprofiler. Længere er den faktisk ikke - og det ved ALLE herinde - selv de dumme - hvis der altså er dumme brugere på Kandu*GG*

Og til dig Tomat: Fridas poter led ingen overlast Jeg smed hende bare over hækken, ned på en strand. Der saltes der nemlig ikke

Frida...

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 05-01-04 15:23

Frida

Ja, enig: Der vil altid forekomme pointfusk, så længe
Kandu tillader flere brugerprofiler.

Men det er jo ikke det, diskussionen har handlet om.

Iøvrigt vil der sikkert også forekomme pointfusk, selv om det
bliver forbudt at ha' mere end én profil - for så kan folk jo bare
logge på med en anden ip-adresse.

Så summesummarum: Så længe pointsystemet eksisterer, vil der
sikkert forekomme pointfusk.
Og så længe alkohol eksisterer, vil der forekomme alkoholisme.

Men skal man så afskaffe alkohol af den grund?

Hvis alt, hvad der kan misbruges, bliver forbudt - ja, så bliver
tilværelsen sgu en temmelig trist affære.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 05-01-04 15:36

>Rellom
Enig i det sidste meeen ikke helt enig i alt det andet Var vi altid enige, ville det jo osse blive en trist affære Hmmm har det altså bedst med at få det sidste ord - så smut pomfrit

Frida.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 05-01-04 16:23

Okay, så får du det sidste ord, Frida.
Hermed er debatten så slut.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 05-01-04 16:47

Hmmm

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 05-01-04 16:58

Du ér altså ikke nem at gøre tilpas.
Men okay, "Hmmm" er også en slags ord - i en snæver vending.
Og lad så dét blive det sidste:

Citat
Hmmm

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 05-01-04 17:31

Okay, Rellom

Kommentar
Fra : thomat

Dato : 06-01-04 09:44

Go morgen Jeg må også sige at jeg har revideret min holdning til hele point systemet efter i går >>rellom og frida ja enig hvor der kan fuskes vil der blive fuskes med point sådan er det nok bare. Så jeg tager bare de point med et gran salt og mit pis er i hvertfald ikke i kog mere over det .Så et stort herfra og fortsat god dag
>>frida ja du har ret hvis vi alle var enige hele tiden ville det også være kedeligt

Mvh thomat

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 06-01-04 12:08

hej,

da dette indlæg er blevet ret langt, citere jeg lige det jeg vil svarer til/på...

Citat
Fra: strarup Dato : 04-01-04 15:41

det bedste ville vel være helt at afskaffe de forbandede point... så er der jo ikke noget at snyde om eller med... :-)

-------------------------------------------------------------------------------

Fra: Rellom Dato : 04-01-04 16:33

Det er jeg ikke enig i, Strarup.
Hvis nogen misbruger pointsystemet, er det misbrugerne, der er noget
i vejen med - og ikke pointsystemet.

Hvis man afskaffede alt, hvad der kan misbruges, ville livet jo
iøvrigt blive temmelig kedeligt.

:-)

>Rellom,

det var heller ikke så meget mht. snyd at jeg tænkte på at afskaffe Pointsystemet, det var bare sådan i det hele taget, i de sidste par måneder har jeg med nævne mellerum været inde og kugge lidt, og hver gang var der mere eller mindre en diskution/skænderi eller hva' har vi omkring point, og det ka' godt være jeg bare været uheldig når jeg var inde og kigge, men i den tid hvor jeg var rimelig aktiv for omkring et års tid siden, der var situtionen mere eller mindre også den samme...

så jeg vil ikke ha' noget imod at Pointsystemet enten blev afskaffet eller lavet om, og at alles point blev nulstillet, så hvis pointsystemet sku' laves om, så alle ku' starte på en frisk...

jeg har før set argumentation for at det kun er med Point at man ka' sikre sig et hurtigt svar... det er jeg ikke enig i... nu har jeg været på diverse udenlandske forums og der ka' man f.eks. godt få et svar f.eks. indenfor 2 minutter og det er uden Point... Og selvom man smider point på et spørgsmål herinde er det jo heller ikke sikkert at man får et svar, eller et svar man ka' bruge til noget... jeg har efterhånden meget svært ved at tage Kandu seriøst... men jeg håber de snart får lavet det de sagde de ville gøre for omkring et års tid siden med deling af point, for så ku' en del af fniderfnaddet omkring point måske ophører... "12-01-03 Ændringer på kandu.dk."... -->
http://www.kandu.dk/dk/tip/2851
under punkt 3...

Citat
Fra: briani Dato : 05-01-04 11:23

Hejsa

Nu er Kandu jo bygget op på den måde som den er,og kan man ikke lide det,jamen så er der mange andre steder på nettet man kan bruge i stedet for

>Briani,

det er korrekt, sådan er Kandu bygget op, og på grund af den måde Kandu er bygget op på, er det også muligt at snyde med Point og forærer dem til højre og venstre som man har lyst til... og kan man ikke lide det,jamen så er der mange andre steder på nettet man kan bruge i stedet for, som du selv siger...

jeg er efterhånden ret ligeglad med om der bliver snydt eller ej, og hvorfor så det... tjo... det viser på en måde hvor meget Pointsystemet stinker, skaber splid eller uro... også bare det at muligheden for ikke at ka' dele point ud eksistere... "Heh nu fik Ham/Hende der Point og jeg fik ikke nogen, og mit svar var mindst ligeså godt, hvis ikke bedre bla bla bla osv." som så evt. ligger op til at man opretter et nyt spørgsmål hvor man "forærer" Point væk... men det ka' jo også være ligemeget... for sådan er Kandu jo bygget op..

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-01-04 20:03

>Brian35

Inden du lukker tråden - vil du så ikke lige kigge på et citat skrevet af dig
Citat
Ramse

Venner

Det kan du dæleme tro jeg har
Men jeg kan da lige komme en smut forbi dig,når jeg først i Marts månede,skal over og besøge dem du ved på amar,så kan du jo lige hilse på dem,og vennerne på dig
Det skal sku nok blive hyggelig det tror jeg på

Brian

Jeg er lidt tung i det så du kan måske hjælpe mig. Er dette ment som et høflighedsvisit - eller??

Frida.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 07-01-04 22:51

Brian ankommer vildt høfligt med alle sine venner linet op i baggrunden... jo, jeg tror osse det bliver en hyggelig visit!!! Kører I på knallert?

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 07-01-04 23:08

- det værste det er sgu da hvis de osse bærer rygmærker .....!!!
Kell's Angels ude fra Amager *gys*

- kan se det for mig - på deres Maxi Puch'er *LOL*

Hils hvor I kommer frem - målet er at skræmme og sprede ærefrygt *GG

Ja ja

Karina

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 08-01-04 07:07

Brian er sikkert bare blevet så begejstret for Ram2,
at han synes, vennerne også skal møde ham.

Og hvad er der så galt i det?

Selvfølgelig er der en risiko for, at de æder ham
ud af huset.

Men så slipper Ram2 jo til gengæld for at skulle bruge
mere tid på henningborchets regneark.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 08-01-04 19:51

Hva' der er galt i det?? jamen det er da åbenlyst - er det ikke?*GG*
Hvis Ram slipper for regneark, blir' han sgu da ked af det
han elsker nemlig regneark og tal (tror jeg*GG*)

Hmmm...Hvis Brian og vennerne forlader Esbjerg nu - hvornår mon de så kan være fremme? det tar' sikkert lang tid, da man må påregne diverse påfyldninger af benzin til de der knallerter hvor langt kører sån' en ting i grunden på literen*LOL*

Brian husk nu styrthjælm - Vi vil sgu så nødig af med dig*GG*

Frida.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 08-01-04 20:27

Vist så, Frida, men jeg tænkte nu mere på den gevinst, det
ville være for os andre.

For i det øjeblik Ram2 slipper for regneark, får han jo frigjort
ressourcer til med øget intensitet at lade sin ånd lyse over Kandu.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 08-01-04 21:06

Så skulle du måske have formuleret dig anderledes
noget i retning af: Så slipper VI for at Ram2 bla bla.....Men pyt*GG*

Frida.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 08-01-04 21:12

er ramses da for tyk?

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 08-01-04 21:15

Hmmm

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-01-04 20:15

Jamen Skingur dog!! hvordan kan du dog få den tanke??
Vel er Ram da ikke for tyk. Ja og hvordan ved jeg så det??
Jamen det ved jeg altså bare

Rellom for pokker da hmmm...er da ikke et ord en veluddannet herre som dig skal lade sig forfalde til at bruge. Er det ikke mere forbeholdt sådan een som mig

Frida.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 10-01-04 20:21

Frida

Citat
Du skal sgu da også ha' det hele skåret ud i pap.

Blev vi ikke enige om, at du skulle ha' det sidste ord
og at det sidste ord var "Hmmm"?

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 10-01-04 23:00

Det ser da ud til at det er her man skal skrive en kommentar hvis man keder sig

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 11-01-04 01:30

jeppper uffedrengen... bar ekom i gang

Frida... hvoffer skulle ramses ellers lege med henningborchets regneark???

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 11-01-04 01:59

Fordi han er kostbevidst Kosten hænger jo ikke kun sammen med hvad vi vejer- eller det troede du måske?? Uha Skingur så har du meget at lære endnu....

Frida....

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 11-01-04 18:01

*GGG* Kommer faktisk i tanke om, at henningborchets regneark osse kan bruges til at udregne om man indtager nok føde altså kan den osse bruges af mennesker som af en eller anden årsag gerne vil tage på......Sååå - Skingur du har vist ikke helt styr på det regneark*LOL*

Hmmm

Frida.

Godkendelse af svar
Fra : briani

Dato : 12-01-04 22:30

Tak for svaret Rellom.