/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Køb et Randersreb :)
Fra : Toupie
Vist : 545 gange
1 point
Dato : 04-01-04 12:37

For ikke at forstyrre Globus yderligere i dette spørgsmål:
http://www.kandu.dk/dk/spg/29407

opretter jeg lige denne smalltalktråd, så det der ikke vedkommer tråden kan skrives herinde

Jms: Denne fadæse bliver man ikke smidt ud af Kandu på

// Toupie

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 04-01-04 12:50

<<toupie
Nu tror jeg du mener grandslam`s fadæse, og ikke at jeg har lavet en fadæse
Måske kan han blive smidt ud, men jeg synes, som du rigtig siger i det andet spørgsmål, at der er så meget pointomfordeling her på kandu, at lidt fra eller til, hvad betyder dette.
Personlig er jeg ligeglad. Point interesserer mig ikke, og hvis nogen omfordeler lidt, vil jeg ikke reagere. Kun grine.

jms

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-01-04 12:55

Øhh hvad bruger man et Randersreb til????

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 04-01-04 13:01

<ans
Hæng dig ikke i bagateller, køb et randersreb

jms

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 04-01-04 13:02

Jms
Bare rolig, det var IKKE dig jeg mente

Han kan ikke blive smidt ud........hvis han kunne dét var der mange Kandubrugere der ikke var her nu

Jeg pudser lige min snart så velkendte glorie og skriver videre....
Jeg går absolut ikke ind for snyd men der er ikke mange herinde, der kan sige sig fri for enten at have givet nogle point for "sjov" eller at have modtaget point for "sjov", så jeg syntes ikke der er grund til at hænge Granslam ud for denne fadæse......jeg er sikker på at det ikke sker igen

// Toupie

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 04-01-04 13:05

> jms - det er s.... irreterende at bruge / spilde tid på pointfuskere

Så måske burde der også oprettes et spørgsmål - hvor man anfører brugerere der er taget i pointfusk

Således at man undgår, at bruge / spilde tid / være til grin - vedr. brugere der bare opretter spørgsmål for at få point

[hør] Man burde måske også afskaffe månedens præmie - som jeg tidligere flere gange har anført, ansporer det desværre svage sjæle til pointfusk og deltagelse i pointræs .

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-01-04 13:05

>Toupie
Jeg brugte faktisk lang tid på at finde svar til de spørgsmål, som mother.a havde stillet i kategorien musik.
Da jeg så i dag så at det var "samme" person, der stillede spørgsmålet, som også svarede, blev jeg lidt knotten over at ikke kun jeg, men også andre brugere på kandu til tider bare er til grin.

mvh ans

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 04-01-04 13:09

<<bjarne
<<ans
Jeg er enig, at det er træls at spilde tid. Jeg har prøvet det samme.
Jeg er her udelukkende fordi jeg synes det er spændende at svare på spørgsmål
Måske var løsningen total at afskaffe point. Jeg ved det ikke.
Personlig vil jeg ikke spilde tid på at forfølge pointfuskere, men jeg griner en hel del.
De er sgu som små børn x 76
mvh
jms

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 04-01-04 13:11

Ans og Bjarne

Det er da heller ikke spor sjov, at føle sig til grin og det er da også noget jeg kan blive irriteret over.....ingen tvivl om det

Men jeg er ret sikker på, at vi får en undskyldning og en forklaring fra Granslam og så er det ude af verden....indtil den næste gør det

Dét jeg ikke tager så højtideligt "mere", er pointbytteriet, for det sker så tit herinde, at 500 point vist ingen skade gør.

// Toupie

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 04-01-04 13:12

NB.
Jeg har lagt et par indlæg i sprgs.:
http://www.kandu.dk/dk/spg/29415
som er grandslam´s eget spørgsmål,
jeg håber han vil komme med en kommentar.
mvh
jms

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 04-01-04 13:21

ja ok jeg snød jeg fik min kone anne (mother.a)til at stille et spørgsmål som kun jeg
(tror jeg)kunne svarer sorry det skal ikke ske igen
men hvis alle (mange)er så ligeglade med point som de siger hvorfor har de så ondt r****
mvh Granslam

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-01-04 13:23

Ja man skal være lidt forsigtig, når man har to profiler.
Eyvind.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 04-01-04 13:25

Granslam

Når man har skidt i nælderne er det ikke nogen god ide, at begynde at "anklage" andre det når man ikke synderligt langt med

Men jeg svarer dig gerne.....folk har ondt i r**** fordi man bruger tid på et spørgsmål og føler sig til grin når man bagefter opdager, at det er pointsnyd.

Men hvorfor snød du???? du har da muligheden for at svare reelt på andre spørgsmål og få dit svar accepteret på lige kår som os andre.

// Toupie

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 04-01-04 13:26

Hvis jeg skal være helt ærlig, er ovennævnte eks. netop et af disse der underminere hele tanken bag kandu.
Jeg er ikke i tvivl om, at det forekommer i betydelig større udstrækning, end dette eksempel viser.

Det bedste var, om grandslam og kopinavnet helt af sig selv forlod kandu.

Man kan ikke i god tro det ene øjeblik først sige, jeg er ligeglad med point, for så i andet moment selv forære sig point, dette uanset størrelsen af point. For andre ærlige superbrugere bliver man simpelthen led og ked af hele dette "fusk"-foretagende, og det animere absolut ikke til videre deltagelse i foretagendet.

Jo, jeg syntes grandslam og kopi burde smides ud af kandu, også de hvor der kan være begrundet mistanke om fusk.

Ellebye

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 04-01-04 13:30

Man kan da ikke være ligeglad når eks.v. månedens præmie går til en pointfusker og allerværst er det s.. da at spilde tid på et spørgsmål hvor svaret på forhånd er kendt

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 04-01-04 13:36

jeg har INGEN KOPIKONTO
jeg har undskyldt og er kedafdet det der er sket men det er lidt svært og lave om på hvis det ikke er godt nok må i enten få kandu til at smide mig ud eller lade være med at svarer på mine spørgsmål
mvh Granslam

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 04-01-04 13:42

Jeg går lige ud og shopper i et par timer......men vender tilbage senere

// Toupie

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 04-01-04 13:48

Hold da helt kæft - Der ævles videre i disse pointspørgsmål med Briani 35 og Ans i spidsen.

Brian35 som ikke har andet at foretage sig end at kontrollere andres profiler, og den sjove Ans, som har Kandus ord for, at hun ikke har en dobbeltprofil ,men gerne gentager andres svar i en ny udgave

Det er gamel vin på nye flasker og det blir aldrig anderledes

Granslam - tag det helt roligt - Hvis disse pointhelgener fik deres vilje, med at du på grund af dette, blev smidt ud af Kandu - så ville der ikke være mange tilbage - De kunne så sidde og pudse hinandens glorie og klippe hinanden

Ram

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 04-01-04 13:51

ram2
tak for din støtte

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 04-01-04 13:57

>Granslam

Ram

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 04-01-04 14:10

<<grandslam
Tak for dit indlæg. Jeg synes du har svaret godt for dig. Det jeg efterlyste var en kommentar fra dig.
Efter min mening, bør du ikke smides ud.
Jeg har set mange skal vi kalde det "pointfordeling" her på kandu, også i spørgsmål, hvor jeg har spildt tiden med at finde et måske egnet svar. Og tænk, jeg har været her i ca. 7 uger, gad vide hvad der er sket før i tiden. Nogle af de gamle rotter her, kan garanteret finde mange flere eksempler, hvis de orker at lede efter sådanne.
That´s life.
Ingen bad feelings herfra. Og hvad kan man bruge point til??? INTET.
Vinde en dims??? Ja, man kan også vinde i lotto
mvh
jms

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 04-01-04 14:23

jmsgruppen
tak for din støtte

Kommentar
Fra : briani

Dato : 04-01-04 14:31

Hejsa Bamsefar Ramses alla donkisnot

Køb et Randersreb
og prøv LØKKEN

Brian

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-01-04 14:42

> ram2
Jeg vidste at du ville komme på banen.
Det er som det plejer at være. Jeg har stadig kun profil her på kandu.
Jeg har på intet tidspunkt antydet at granslam skulle smides ud af kandu. Blot gjort opmærksom på en upser.

mvh ans

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-01-04 14:57

Det der Randersreb - kan det ikke købes hos Brugsen, eller skal man helt til Lykken.
Eyvind.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 04-01-04 15:05

Sålænge kandu har et dette pointsystem, vil der blive snydt, men der bliver også uddelt point med mild hånd på andre måder(fødselsdag-jul-godt humør-ophørsudsalg-etc.-etc.).

Det må da være surt for dem, der gerne vil konkurere om pointene, på den måde, som det vel er tanken med kandu.

De der siger, de er ligeglade med pointene, må det jo rage en høstblomst, og det er vel også ok.

Vi er vel i bund og grund forskellige og har derfor også forskellige synspunkter, men en ting er sikkert---man kan ~~~id slå et par timer ihjel på kandu.
At man så samtidig kan blive lidt klogere og måske hjælpe andre gør vel heller ingen skade og kedeligt er det sjældent.

dabj

Kommentar
Fra : briani

Dato : 04-01-04 15:11

Tillæg til min kommentar til Bamsen Ramse

Jeg syntes lige du skal feje for egen dør først

Hvem er det nu lige der kontrollere andres profiler ????

Jeg kan da stadig huske dengang du brugte meget tid på at Summer have andre profiler herinde

Men når man som dig er ved at blive gammel og senil,så kan det jo godt være lidt svær at huske hvad man skrev dengang IKK.

Brian

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 04-01-04 15:25

>Brian35 Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab

Kommentar
Fra : briani

Dato : 04-01-04 15:34

Jamen Ramses
Jeg var da godt klar over at den kunne du ikke svare på.,så prøv at tænke dig om 2 gange måske flere,inden du sender dine kommentarer af sted

Jeg syntes du skal tage din rollator og rulle en smut hen på plejehjemmet,og få din eftermiddags kaffe,og dine PILLER

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 04-01-04 15:42

Brian35

Du fatter som sædvanlig ikke en skid

Sagen "summer" handlede for mig ikke om at han havde flere profiler, men om at denne personligt kristne mand (dette modsætningsforhold ml. løgn og at være kristen) var pisfyldt med løgn vedrørende sine 2 profiler - Og selv efter at disse løgnehistorier var dokumenteret fastholdt sin løgn. Fik du den???

Men klart - Det er for indviklet for dig at fatte en brik af.

Få nu en eller anden til at læse dette højt for dig, så du kan forstå det

Ram

Kommentar
Fra : briani

Dato : 04-01-04 15:45

Hej igen din NAR

Jeg tror vi skal vente med at snakke til du har været henne og få dine piller.

Brian

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-01-04 15:57

emesen -> Måske du kan finde randersreb i Brugsen i Brovst ? De har både so-bindsel, patte-skiver og næse-ringe!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-01-04 15:58

Jeg ved man kan få tvær-reb hos mange slagtere

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 04-01-04 16:08

Hold da kæft Briani – der er ikke tale om at du er snotdum, men om dyb imbecilitet svarende til en IQ på 35 – 55 – for dit vedkommende nærmest de 35.

Hvad ævler du om de point for igen og igen – Først har Kandu et system, som du får du lavet om. Den model som du fik gennemtrumfet gjorde, at det er fuldstændig ligegyldigt hvor mange point man har optjent på en måned i forhold til chancerne for at vinde månedens præmie. Man skal blot være superbruger. Og så var lille Briani 35 glad. Han alene havde vundet en kæmpesejr over Kanduteamet – han havde tvunget dem i knæ – Whauuuu – Hvor er du go Brian 35

Men det var ikke nok – Din lille underdimensionerede Ramklods tumler stadig med point – DU har mange point – Du aner ikke hvad du skal bruge dem til, men du VIL ha dem, Du elsker dem, og du vil så forfærdelig gerne fortælle om dem til alle, der gider høre om dem.
Dit problem er (bl. mange andre) at der ikke er nogen, der gider høre dig sidde og onanere med dine point. Så du kaster dig ræbende over de forsvarsløse Kandubrugere, som du pådutter dit dræbende kedelige 25.000 pointsavl

De fleste Kandubrugere er klar over at dette ligegyldige pointsystem som kun kan bruges til at vise sig frem på Top 50 og Top 10 ikke kan bruges til noget andet end – ”Ihhh hvor er jeg go – Jeg er nr.xx på listen” - men de fleste interesserer sig ikke for det.

Der er så én mindre gruppe, hvortil jeg bl.a. hører, som synes at det er sjovt ind i mellem at lege med dette ligegyldige pointsystem. Og hva’ så?? Lille Mr. Retardo alias Briani35 – Din reaktion er dejlig forudsigelig. Du farer op som en trold af æsken – Himmel og Bøf Lille briani35 – Dine ”Spejderduelighedstegn” er i fare. Du panikker fuldstændig forudsigeligt – Er det ikke bare skønt, i denne mørke tid. Vi har vores egen lille Mr. Jakeldukke. Dine pladser på Top 50 og Top 10 er truet.

Du fører dig frem med samme nidkærhed som i tråden om Fridaflip og Ram2, hvor du gjorde dig selv godt, grundigt og fuldstændig komplet til grin.

Du ville / kunne bevise bla bla bla – Du kunne ikke bevise en dyt – Der var ikke noget at bevise. Hold kæft du var og stadig er latterlig, og troede på kanten af din raseriudløste psykose over at være til grin, at du kunne klare dig ud af dit 100 % selvforskyldte nederlag, ved at kyle en ligegyldig undskyldning ind.
Frida, med sit store hjerte, tog imod den, men lille Brian 35…. om mit hjerte så er på størrelse med ”Parken” i København, så vil der aldrig blive plads til så slet skjult falsk undskyldning som den du leverede.

Nu har du igen, da du blev færdig med at slikke sårene efter dit sidste nederlag, kastet dig ud i en ny point-Sisyfoskamp mod det, der efter dit intellekts IQ35 mening er snyd. Gaaaaaaaaaaaaaaab Mr. Retardo

Hvori består snyderiet?? Enhver bruger har efter gældende regler ret til at oprette en tråd med eller uden spørgsmål, og ”honorere” et svar eller ikke svar, med de point man har lyst til.
Det ENESTE som det påvirker på Kandu, er disse latterlige spejderduelighedstegn – listerne med navnene: ”Top 50 superbrugere og Top 10 brugere”.

Din rystede tilstand er jo grinagtigt blot et udtryk for, den katastrofe det ville være for dig, at blive passeret af en anden, som i dit syge sind ikke har fortjent denne ”hædersplads”.
Hold kæft en infantil reaktion – Hvor gammel er det lige du er, altså sån’ kronologisk? Din mentale alder står lysende klart for enhver.

Dit storskrydende pral om elskerinder, må være brugte Lolitadukker på tilbud fra en eller anden lille skodforretning i Esbjerg som du har fået billigt, men som dine astmatiske lunger vel ikke engang kan puste op……. Kan levende se det for mig – Briani 35 er i gang med forspillet til sit ugentlige sexshow. Briani 35 – bleg, koldsvedende og med en fodpumpe til en gl. luftmadras i gang med at puste sit livs kærlighed op

Kan godt forstå du er indebrændt og tænder på point – Det må fan…. være træls at kopulere med sån’ en brugt død plastaffaldssæk, men i øvrigt meget passende for din stil og niveau i øvrigt.

PS. Hvis du holder din mund, er der ingen her, der bemærker hvor snotdum du er.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 04-01-04 16:24

Nu gentager jeg da gerne mig selv,da du åbenbart ikke fatter noget som helst

Jeg HAR ALDRIG lavet Kandus pointsystem om.

Det jeg har gjort er at få kandu til at bruge de regler som de selv skriver om hvordan lodtrækningen forergår på.

Du skriver

” Hvori består snyderiet??”

Heri.

Det er Kandu der sætter regler herinde og ikke dig
Og når de skriver

Citat
Man må oprette lige så mange brugere man har lyst til hos kandu.dk, så længe man ikke begynder at snyde med dem indbyrdes. Der er flere som har oprettet 2 profiler, en profil til at stille spørgsmål, og en til at svare på spørgsmål, dette er fuldt ud lovligt.

Med venlig hilsen

Paw K.
(HR direktør)

jamen hvorfor så ikke rette sig efter dem.

Kan du ikke forstå det,ja så er der ikke mange hjemme på øverste etage.

Hvis din hjerne var lavet af bomuld,så kunne der ikke engang blive til et par trusser til en kanariefugl.

Brian

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-01-04 16:28

Molokyle kan man godt splejse om et tvær-reb
Eller har du været hjemme og foræde dig.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 04-01-04 16:30

>Emesen.

Brug højreb, det er det bedste
Ran

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 04-01-04 16:45

*ROTFL*
Hold da op - hvor er det sjovt*GG*
Og nu fandt jeg så endelig ud af, hvem Brian35 er det er jo bare ham der - Briantjubang - Briansnot - Brianetellerandet og hva' har vi?

Altså Brian35 - dine udtalelser om piller, rollator, venneløs osv. bliver ligesom lidt tamme ved siden af Ram's meget sjovere formuleringer

Men bliv endelig ved begge to - det er sgu da underholdende*GG*

Frida.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-01-04 16:45

eme + ram2 -> Ikke kun Øko; men bio-kalve tværreb. Kogt, selvfølgelig, med porre, løg og laurbær blade, salt & hele pebberkorn. Dertil stuvet hvidkål ( ..husk revet muskat-nød, æggeblomme og smørklat) med kogte kartofler. Gerne gulerødder dertil.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : briani

Dato : 04-01-04 16:49

Til bamsefar Ramses alla Donkisnot

Nu er det jo ikke at prale når man har elskerinder vel

Nej pral er hvad du i din fantasi skriver hvad din lille orm kan,i diverse tråde til frida og andre herinde.

Det er vel længe siden du sidst har set din lille tissemand,på grund af fedme
Tag en smut til England-og få brugt nogle pund,og der er garanteret også en netcafe derover.

Hvem fanden kan være så dum så dum,at tage på ferie sydpå,og så bruge hele ferien på at sidde på netcafe.
Jeg kender kun en og han hedder RAM2

Brian

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-01-04 16:49

slubre slubre

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 04-01-04 16:53

>Frida.

Det gider jeg simpelthen ikke, det er for kedeligt og for ulige.

Jeg så et sted at Brian35 sagde tak for kampen.... til mig

Lille briani35

Hvaffor en kamp?????? - Der har aldrig været nogen

Jeg finder et andet sted (brian35 frit område *LOL*) hvor jeg kan underholde dig

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 04-01-04 16:57

Brian Brian Brian... Hvad pokker fejler du
Hvad i alverden har ram's humørkæp gjort dig Kom nu med lidt nyt Brian35 - At du altid taler om venner, kedelige ferier, netcafeér, lukkede verdener og elskerinder - siger jo kun noget om dig selv ikk

Frida.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 04-01-04 17:28

Jeg synes, Brian har fuldstændig ret i, at pointfusk
ikke er acceptabelt.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 04-01-04 17:31

Fint Rellomså kom din mening dermed osse frem

Frida.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 04-01-04 17:34

Præcis, Frida.
Du fanger da også pointen med det samme.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 04-01-04 17:37

Jeg er bare kvik faktisk så kvik - at jeg kan se poinsystemet bør afskaffes

Frida.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 04-01-04 17:43

Hejsa Frida.

Du skal du ikke bekymre dig så meget over hvad jeg fejler.

Men hellere vende din bekymring mod din kære ven ramse

Nu er det jo lidt mærkelig at han godt må gentage sig SELV,men andre må ikke.

Men lov mig når den store dag kommer hvor du skal besøge Ramse,så vær god ved ham,trøst ham,og sørg for at han får sine piller hver dag (han har det med at snyde,det har hans hjemmehjælper fortalt mig)
Og sørg for at han kommer i bad.han stritter sikkert meget imod,da han ikke kan undvære Kandu så længe af gangen.
Har du problemer med ham,skal du bare kontakte ældre sagen
Aktivitetshuset, Vesterbrogade 97, 1620 København V
De kender ham og ved hvordan han skal takles

Held og lykke med besøget
Selv om det ikke bliver nem for dig

Mvh en bekymret ven

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 04-01-04 17:43

Det er jeg så ikke enig i.
Jeg synes, pointsystemet er sjovt.

Det er jo ikke en fejl ved pointsystemet, at nogen fusker.
Det er en fejl ved fuskerne selv.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 04-01-04 17:44

Hvad er pointfusk???????
Alle er vistnok enige om, at grandslam´s eksempel er en slags fusk.
Hvad så når to kender hinanden, spørgsmålet er, hvad er 2+2, og den anden svarer fire, og man får x antal point.
Hvad med julegaver, nytårgaver, andre gaver o.s.v.
Nogle gange er der nogen, der forærer andre point o.s.v. Der er mange eksempler. Hvor er grænsen???????
Jeg blev tilbudt 500 point af et fjols jeg ikke kan lide. Jeg lavede et andet spørgsmål, og bad manden slette hans "gave", hvilke også skete. Hvad hvis jeg havde sagt ja tak, istedet for nej tak? Havde dette været fusk?????
Hvem kan definere nøjagtig hvor grænsen er????

jms

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 04-01-04 17:52

Det kan Brintjubang

Frida

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 04-01-04 17:54

Pointfusk er, hvis man opretter et andet brugernavn med det formål
at tildele sig selv point - eller bruger kones/kærestes/venners brugernavn(e)
til samme formål.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 04-01-04 17:56

<<<rellom
Pointudveksling mellem to brugere her på kandu (ved ikke om de kender hinanden), er altså ikke pointfusk???

jms

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 04-01-04 18:05

jmsgruppen

Tænker du på noget specielt?

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 04-01-04 18:07

Vil det sige, at når jeg sidder på mit arbejde og svarer på et sp. min kæreste har stillet - så er det ikke pointfusk, da jeg jo ikke kunne vide hvad han ville spørge om inden jeg gik hjemmefra

Frida

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 04-01-04 18:07

<<rellom
jep

jms

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 04-01-04 18:09

Måske tænker JMS på mine point fra Ramhvorfor er det nødvendigt at JEG skal ud med hvad alle åbentbart tænker på

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 04-01-04 18:10

Kære Kandu

Afskaf for Guds skyld ALDRIG disse point - Kan I se hvordan de kan fornøje pointfolket. Hvad skulle lille brian35 og alle de andre pointnødder dog gøre uden dem.... ??

Os andre der har et mere afslappet forhold til Kandupoint, klasker os på lårene af grin, når pointfolket fiser op som skidt ud af en kanon.

Hold da kæ..... hvor er det morsomt

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 04-01-04 18:12

>Frida.

[citat]
Vil det sige, at når jeg sidder på mit arbejde og svarer på et sp. min kæreste har stillet - så er det ikke pointfusk, da jeg jo ikke kunne vide hvad han ville spørge om inden jeg gik
[/code]

Ram

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 04-01-04 18:14

<<<frida

Nej, jeg tænker ikke på dig.
Hvorfor tror du altid jeg tænker på dig?

Nej helt eksakt, kender jeg et par eksempler. Jeg har et afslappet forhold til point, derfor har jeg intet gjort. Men derfor efterlyste jeg hvor grænsen gik. Grandslam´s eksempel, er såmænd ikke værre end så mange andre. Derfor.

jms

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 04-01-04 18:14

<<<frida

Nej, jeg tænker ikke på dig.
Hvorfor tror du altid jeg tænker på dig?

Nej helt eksakt, kender jeg et par eksempler. Jeg har et afslappet forhold til point, derfor har jeg intet gjort. Men derfor efterlyste jeg hvor grænsen gik. Grandslam´s eksempel, er såmænd ikke værre end så mange andre. Derfor.

jms

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 04-01-04 18:15

Frida

Nå, men det synes jeg ikke er pointfusk.
Ram2 er jo tydeligvis skudt i dig
- og så er det klart, han synes, dine svar er de bedste.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 04-01-04 18:19

jmsgruppen

Hvis du vil ha', vi skal forholde os til dine eksempler,
er du altså nødt til at komme med dem.

Det er jo ikke os alle, der nærmest BOR på Kandu.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 04-01-04 18:27

>Rellom.

Jeg troede du var dansklærer.... "Skudt i" er en bragende underdrivelse.

"Fuldstændig vild med" er meget mere korrekt - Hedder det ikke superlativer??

Meeeen - Fridas svar bedømmes lige så usagligt, som jeg bedømmer alle svar, så den forelskelse har ingen indflydelse - Man kan vel bevare hovedet koldt, selv om det kan være svært

Ram

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 04-01-04 18:30

<<rellom
Jeg bor sgu da ikke på kandu
Men jeg bliver afbrudt i mit arbejde, AF kandu
Jeg ved ikke rigtig, om jeg vil. Bryder mig ikke om at udstille specifikke personer. Men ønsker svar på, hvor er grænsen. Personligt, som sagt mange gange, interesserer point mig ikke så meget. Derfor farer jeg ikke op, når jeg ser noget der kunne ligne snyd. Tog fat om grandslam´s problem i dag fordi, ham og konen (kæresten) flere gange har nævnt, at de er sammen. Derfor tror jeg ikke deres eksempel er planlagt snyd. Hvis dette er tilfældet, og det tror jeg ikke, er de i hvert fald meget uintelligente og sløsede snydere.
Jeg har faktisk set værre eksempler her. Også for nylig
mvh
jms

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 04-01-04 18:35

>Jms.

Du væver - du væver - Kom dog med de profilnavne, eller ti forever om det.

Ram

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 04-01-04 18:35

JMS

Hvis "snyderiet" er utilsigtet, er der selvfølgelig ikke tale om snyd.

Iøvrigt har jeg også selv et meget afslappet forhold til pointsystemet
- det er netop derfor, jeg synes, det er sjovt.

Og det allersjoveste ved det er de erklærede "pointmodstandere",
der bruger en masse tid på at tildele hinanden point
- som de altså er komplet ligeglade med.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 04-01-04 18:38

*LOL* Ram skudt i Frida Kom væk Raaaam for sat..
jeg giiider sgu ikke dine EastWood Tears

Frida.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 04-01-04 18:38

JMS

Du skriver
” Derfor tror jeg ikke deres eksempel er planlagt snyd”

Når grandslam går ind og stiller et spørgsmål,og det er lillemor der svarer/eller omvendt

Så er det da planlagt SNYD,ingen tvivl om det

Brian

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 04-01-04 18:43

Måske tildeler pointmodstanderen bare hinanden point, fordi vi fan... ikke aner hvad vi ellers skal stille op med dem
Ikke alle har jo brug for at oplyse, hvor mange ledige point der står på kontoen Vi bruger dem bare!!! ligesom vi bruger vores penge
Gnier holder på deres penge - pointfreaks holder på deres point

Frida.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 04-01-04 18:47

Svar i rækkefølge:

<<ram Sgu væver jeg da. Folk springer op og skiger snyd. Hvis jeg angav et par stykker her, ville der være nogen der igen skriger SNYD, og som sagt hører jeg ikke til gruppen stikkere

<<rellom, "snyderiet" var helt åbenlyst, jeg noterede mig det også. Men der var så en der bragte det på bane i dag, derfor blev jeg indblandet i denne ENORM lange tråd. Det eneste jeg nævner i denne sag er, at hvis grandslam skal bortvises for dette, er der måske nogle andre der skal det samme. Og hvis han bliver, så skal jeg love dig at jeg gennemtrevler hele kandu, for at finde en hel del flere. Som sagt har jeg allerede et par eksempler.

<<briani, nej det tror jeg ikke det var, det var mere en joke. De er rimelige nye her, og jeg tror ikke de tænkte på hvad de gjorde.

jms

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 04-01-04 18:49

<<<frida

så er jeg ikke pointfreak, jeg har sølle 242

jms

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 04-01-04 18:50

>Jms

Undskyld mig lige... Er det dig eller Kandu der styrer denne portal - Så vidt jeg ved er der kun 1 måske 2 der er blevet bortvist det sidste 1½ år. Den ene vender dog tilbage som det passer hem - Så JMS Klap lige hesten - Du er ikke kandu.

Ram

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 04-01-04 18:53

Frida

Så nåede vi frem til sagens kerne.

Men hvis du sætter lighedstegn mellem penge og point,
tror jeg ikke, du kan have noget særlig afslappet forhold
til pointsystemet.

Jeg tager det afslappet, når nogen snyder
mig for point - men jeg ta'r det sgu ikke afslappet,
når nogen snyder mig for penge.

PS! Desværre er jeg nødt til at smutte nu, for jeg får
gæster klokken 19 - men hyg jer!

Kommentar
Fra : briani

Dato : 04-01-04 18:55

JMS

Nu er der ingen der bliver bortvist fra Kandu,fordi de er blevet afsløret i snyd med point

De får blot en mail fra kandu om at det mås man ikke.
I nogle tilfælder blive de snydte point frataget ens konto
Andre gange ikke.

Brian

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 04-01-04 18:55

<<<ram
nej, og jeg vil heller ikke være kandu, men der skal være rimelighed i alt. Ærlighed og rimelighed varer længst. Og forøvrigt siger jeg altid min mening, uanset om den er populær eller upopulær.
Jeg kender ikke kriterierne for bortvisning, men mener alt dette hurlumhej er storm i et glas vand.
Forøvrigt har jeg ingen hest at klappe på. Kan to hunde gøre det ud for hesten???

jms

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 04-01-04 18:57

<<briani
Hvor ved du det fra???
Har du fået en mail

jms

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 04-01-04 18:57

>JMS.

Du er håbløs

Ram

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 04-01-04 19:00

<<ram2
Du har RAM(t) rigtig, jeg er og bliver håbløs

jms

Kommentar
Fra : briani

Dato : 04-01-04 19:00

JMS

Det holder jeg for mig selv
Men tro mig INGEN er blevet bortvist herindefra på grund af snyd med point

Brian

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 04-01-04 19:01

Jamen hyg dig Rellom
Du er jo som altid god til at komme med en forklaring, men jeg har faktisk et afslappet forhold til Kandupoint. Vi kan jo netop ikke købe noget for dem, vel
Mine penge*LOL* De ryger sgu osse - og det endda meget hurtigere end godt er

Frida.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 04-01-04 19:09

Hej Briani

Jeg kan ikke give dig ret

Citat
Brugerne denny_p, denny_petersen, jalbaek, jansalbaek, mr.x og PharZyde er hermed fjernet fra kandu.dk.
Derudover er brugerne Nols og Nols14 er også fjernet, da det også viste sig at være en og samme person.

Da disse brugere ikke gjorde andet end at prøve at lave støj på kandu.dk, samt snyde med point var der desværre ingen anden udvej.

Vi takker alle de brugere som har gjort os opmærksomme på disse personer.

Med venlig hilsen

Teamet bag Kandu.dk

http://www.kandu.dk/dk/tip/5329

// Toupie

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 04-01-04 19:14

<<toupie
Gud fader, så bliver jeg snart smidt ud.
Det fleste af mine indlæg er det rene støj

jms

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 1 point
Dato : 04-01-04 19:24

Hejsa Toupie

Den der kan jeg for resten godt huske.
Der var en farlig masse støj fra de omtalte personer side,som igennem en tid have chikaneret herinde,derfor blev de smidt ud.

Men gør man som grandslam gør,så er der ingen fare for at blive smidt ud.

Mvh Og en forsat god aften
Brian

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-01-04 19:24

Nu får mig og Eyvind nok også snart ballade, for vi forærede begge Ram2 50p hver, som en slags gave.
Og så er der Frida, som charmer sig til point, med kvindelist.
Eyvind/Emesen.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 04-01-04 19:32

<<emesen
Kvinder skal man altid vogte sig for

Ok, tror vi fik denne sag belyst. Jeg fjerner lige mit flueben, sikke dog en masse indlæg

Fortsat god aften til alle
MVH
JMS

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 04-01-04 19:33

*LOL* Ems for sat..dig og Eyvind får da ikke ballade
I har jo en høj intelligens så mon ikke I bare regner ud, hvordan I undgår ballade...

Frida.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-01-04 19:41

Eyvind er lidt halvdum, så han turde ikke teste.
Emesen har snydt med IQ testen. >108<
Emesen/Eyvind.

Godkendelse af svar
Fra : Toupie

Dato : 04-01-04 20:31

Briani

Jeg er også ret sikker på, at Granslam ikke bliver smidt ud ud af Kandu

Jeg lukker hermed tråden, for der er vist blevet sagt det, der skulle siges i den sag

// Toupie

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 04-01-04 20:39

Tak Toupie.

Godt at papirets tid er forbi, ellers var min papirkurv for længst flydt over.

Mvh
Ellebye

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 04-01-04 20:42

>Brian35

Vil du ikke lige her på falderebet fortælle mig, hvor i Kandus regler nedenstående står skrevet??

Citat
Man må oprette lige så mange brugere man har lyst til hos kandu.dk, så længe man ikke begynder at snyde med dem indbyrdes. Der er flere som har oprettet 2 profiler, en profil til at stille spørgsmål, og en til at svare på spørgsmål, dette er fuldt ud lovligt.

Med venlig hilsen

Paw K.
(HR direktør)

Jeg kan ganske enkelt ikke finde den udtalelse nogen steder - og vælger derfor at tro det er en mail sendt til dig privat. Er det tilfældet - er det da klart, at nye brugere ikke kender reglen - og ingen kan jo vide, hvad der ligger af regler i din private mailbox....

Frida.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 04-01-04 20:43

Ellebye

Jeg har 102 mails i min papirkurv efter disse 2 spørgsmål, så jeg kan kun give dig ret he he
......og bare rolig, du bliver heller ikke smidt ud af kandu.....så meget støjer du heller ikke

// Toupie