/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Ingen billeder på tv fra DVD
Fra : ABRKR
Vist : 282 gange
40 point
Dato : 04-01-04 12:11

Camera IXUS 400. Jeg har brugt 32 og 128 FC Card. Der er taget 30 og 50 billeder som så er brændt over på cd, for at vise på fjernsyn. Der er kun 2 billeder som virker, det er billede Nr.7 og 10 på kort 32. Kort 128 er brændt med 2 forskellige PCer uden at det hjalp. DVD maskinen er ny, og der er afspillet billeder, fra 3 forskellige cameraer. Hvad kan der være galt. Alle billeder virker på PCen fra CDen.
Hilsen ABRKR.

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 04-01-04 12:57

Er det allesammen samme billedformat? Nogle gange er det billedstørrelsen (antal bytes), og her skal du nok have fat på din manual til dvd-afspilleren for at kunne finde svaret...

Vi har det også på vores Denver -- hvis billederne lægges i roden kan de vises, men straks vi laver et underbibliotek er der ikke adgang til billedet...

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : kaypia

Dato : 28-12-04 16:20

Ja - du har vel forlængst fundet en løsning, men hvis ikke, vil jeg da gerne vide, om du har lavet VCD eller en SVCD af dine billeder, og med hvilket program. Så godt som alle DVD-afspillere kan vise VCD i 2.0 vers. Så hvis du har lavet i dette format, må der ikke være noget i vejen.
m.v.h.
kaypia