/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
internet bank
Fra : globus
Vist : 277 gange
200 point
Dato : 04-01-04 11:06

Jeg har problemer med at komme videre i min internet bank.

Jeg kan logge på (nykredit) og når jeg feks. skal lave en betaling og har udfyldt de første oplysninger og "enter" kommer der en blank siden hvor jeg ellers skulle bekræfte betalingen. Jeg har window 98 og har installeret java og ellers udført alle de kommandoer som jeg har fået af helpdesken.

På den blanke side er der en lille firkant i øverste venstre hjørne med en firkant,trekant,og en ring. (meget småt og tegnene er i farver)

Jeg er lige skiftet fra GB-bank og har faktisk to banker samtidig indtil alle transaktioner er overført.

Jeg har samme problem med biobooking hvor samme tomme side viser sig når jeg skal vælge sæde. så det kan nok ikke skyldes at 2 banker er tilknyttet min computer.

Som sagt har jeg window 98 og har forløbig udført følgende.

Java sun installeret - kontrolleret at der er 128 bit kryptering - window 98 er geninstalleret - cookies slettet - windows er updated - internet instillinger er tilrettet efter helpdesk anvisning. Jeg har også downloaded acrobate reader uden held.
Hjælp

Kommentar
Fra : mother.a

Dato : 04-01-04 11:15

er det ikke fordi du mangler macromedia http://www.macromedia.com/
mvh Granslam

Kommentar
Fra : l0gical

Dato : 04-01-04 11:26

Har haft samme problem med java sun installeret. Prøvede istedet med Java Virutel Machine fra MS. Den kan downloades her http://www.sparekassen-vendsyssel.dk/info12.htm. Så var der no problemo.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-01-04 11:28

>mother.a det var vist en ups' ikke Granslam

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 04-01-04 11:36

jo sad lige på hendes pc

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 04-01-04 11:36

Granslam

Man skal godtnok passe på og huske at logge den tidligere bruger ud, når man er flere om at bruge samme computer og begge er på kandu ............ellers kan det gå grueligt galt

Globus:
Undskyld jeg lige bruger din tråd, selvom det ikke har noget med dit spørgsmål at gøre.

// Toupie

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 04-01-04 11:36

HI HI

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-01-04 11:48

granslam så er det jo godt at I kan hjælpe hinanden

Globus undskyld, jeg slår fluebenet fra, da jeg ikke kan svare på dit spørgsmål.

mvh ans

Kommentar
Fra : pnbh

Dato : 04-01-04 11:57

granslam <> mother.a

http://www.kandu.dk/dk/spg/28804

500 point ***** Hmm - ups

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 04-01-04 12:19

Lad dog være med at hæng jer i bagateller..............køb et randersreb istedet

Der bliver i forevejen smidt point rundt til højre og venstre, senest 2000 point, bare for sjov....Kandu´s pointsystem er for længst røget hen hvor peberet gror, så op i r**** med det, hvis det kun er sket denne ene gang

// Toupie

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 04-01-04 12:26

JEG VIL OGSÅ HAVE POINT FRA EN JEG KENDER PÅ KANDU
synd jeg ikke kender nogen personligt her

Ikke så smart grandslam, du må ikke håbe Kandu leger BIG BROTHER

(eller der er en der er nævenyttig, og meget interesseret i disse værdiløse point)
Men jeg gir toupie ret
Men hvad er din egen forklaring grandslam ???
mvh
jms

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 04-01-04 12:38

For ikke at forstyrre Globus yderligere, har jeg oprettet en smalltalk tråd

http://www.kandu.dk/dk/spg/29419

// Toupie