/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
tændrørstabel
Fra : tykkemand
Vist : 8008 gange
50 point
Dato : 04-01-04 11:01

kan man på nettet finde en tændrørsoversigt til alle bilmærker

hilsen tykkemand

Kommentar
Fra : geu

Dato : 04-01-04 11:54

Kan man ikek bare købe orginale eller læse på pakken med rør i..
Men følger da lige med.

Kommentar
Fra : tykkemand

Dato : 04-01-04 13:03

det var ikke det jeg spugte om

Kommentar
Fra : emmofinn

Dato : 04-01-04 14:38

Her finder du tændrør til alle modeller. http://www.sparkplugs.com/default.asp

Kommentar
Fra : tykkemand

Dato : 04-01-04 16:19

ja tak den var heller ikke så god den går kun til årgang 1983

mvh.
Tykkemand

Kommentar
Fra : emmofinn

Dato : 04-01-04 17:59

hvor gamel er bilen, og hvad er det for en?.

Kommentar
Fra : tykkemand

Dato : 04-01-04 18:54

læs spørgsmålet der står alle bilmærker og ikke kun en enkelt årgang

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 13-01-04 01:37

Det kan være den her er bedre...

http://www.snkjaer.dk/sider/sliddele.html

mvh Berpox

Kommentar
Fra : 26y

Dato : 26-04-05 12:59

davs tykke....... er noget som dette du søger?
http://home.online.no/~stigbye/snowmobile/teknisk_informasjon/ngk/kryssreferanse/
det er i hvert fald en krydstabel på tændrør, med ngk som udgangspunkt, er det ikke det du kører med, er der her mulighed for at skifte mærke....
prøv det inden din motor brænder sammen.
mvh carsten / Vejle

Kommentar
Fra : finnolesen

Dato : 12-12-05 10:17

Jeg har en kinisisk Wangye150t motorcykkel med et tændrør påstemplet t2198. hvilket tændrør i vestlig standard kan erstatte det? og findes der ikke en international tabel som kan referere til det?

MVH Finn/Fredericia

Kommentar
Fra : 26y

Dato : 13-12-05 16:55

http://home.online.no/~stigbye/snowmobile/teknisk_informasjon/NGK/kryssreferanse/
TAST adressen manuelt, understreg mellem teknisk og informasjon kommer af en eller anden grund ikke med ved kopiering.
Til Finn fra fredericia. Jeg tror det er et Original kinesisk tændrør du der har, den tabel jeg henviser til har den i hvert fald ikke med, selv om der er omkring 15 mærker at samligne med.
mvh 26y/carsten-- Vejle