/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Dreamweaver / Spørgsmål
10  basil28 320
"Title" overføres ikke til det uploadede~
Fra : lauvring
Vist : 249 gange
50 point
Dato : 04-01-04 10:15

Jeg har i "title" på alle mine sider/frames skrevet en titel på sitet, men alligevel står der øverst "Untitled Document - Microsoft Internet Explorer" efter uploading.
Hvad har jeg gjort galt???

Helle

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 04-01-04 10:46

Du skal være opmærksom på denne struktur i din HTML fil for at det virker:

Citat
<html>

<head>
<title>Her skriver du titlen din side bla bla bla</title
</head>

<body>
<p>&nbsp;</p>
</body>

</html>

Bemærk, at head sagtens kan indeholde flere andre ting, f.eks. meta tags, og at body-delen naturligvis er længere. Dette var blot til at illustrere strukturen.

Men hvis du har glemt < > omkring title eller måske lagt <title> udenfor <head> kan det være årsagen.

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : lauvring

Dato : 04-01-04 11:44

Hej Henrik

Jeg forstår hvad du mener, men ligger det ikke der hvor det skal være???
Hulk ...

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">
<html>
<head>
<title>BILLEDKUNST 3.C</title>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
<link href="../css/css.css" rel="stylesheet" type="text/css">
</head>

Helle

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 04-01-04 13:53

Hej Helle

Jo det ser rigtigt ud..... Kører du med rammer / frameset der kalder din HTML?

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 04-01-04 14:04

Jeg prøvede endda at snippe din kode, gemme den som test.htm på skrivebordet, dobbeltklikke ---> og det virkede...

Hvilket version af internet explorer bruger du?

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : lauvring

Dato : 04-01-04 14:39

Hej Henrik

Tusind tak for din hjælp - for da du skrev "frameset" så fik jeg travelt med at kontrollere DEN side ...
Så nu virker skidtet endeligt!

Du er en skat - hvordan giver jeg dig dine velfortjente point???

Helle