/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
brænd cue&bin filer til cd og afspil på ~
Fra : jenslyn22
Vist : 474 gange
50 point
Dato : 04-01-04 01:11

jeg har fået fat i en film som er bin og cue filer. Jeg har derefter brændt dem til cd som man skal. da jeg så sætter den i min dvd afspiller, vil den ikke afspille den. Så jeg tog den ind på computeren og kiggede på den, der ligger filerne i tre mapper så er det vel klart at dvd'en ikke kan finde ud af det, men hvad gør jeg så???

Accepteret svar
Fra : Agent2002

Modtaget 60 point
Dato : 04-01-04 02:58

Hejsa

Nu er det store spørgsmål, hvilke format filmen (bin,cue) har???
Jeg vil forslå at du finder programmet "Winiso" eller "IsoBuster" og udpakker bin filen i en egenvalgt mappe på din computer. Herefter finder du ud af hvilket format filmen har. (vob, avi, mpeg m.m.)
Herefter er det om du overhovedet kan se filmen på din computer.......
http://www.winiso.com/
http://www.smart-projects.net/isobuster/

Agent2002

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 04-01-04 15:31

bin og cue er "image" filer. I nero kan du brænde et image til cd. Det er lige ud af landevejen. Prøv det.

Kommentar
Fra : jenslyn22

Dato : 06-01-04 19:29

det var fordi min dvd ikke kunne klare svcd. men tak for jeres svar

Godkendelse af svar
Fra : jenslyn22

Dato : 06-01-04 19:31

Tak for svaret Agent2002.