/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Gap?! HVOR?!
Fra : gisele
Vist : 640 gange
1 point
Dato : 03-01-04 20:49

Har stillet dette spørgsmål i kategorien, "Børn"...http://www.kandu.dk/dk/spg/25370
Håber en eller anden kan hjælpe mig... Hvor svært kan det være?!

Mvh
Gisele

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-01-04 21:04

Du har da også fået svar følg dem dog, hvor svært kan DET være?

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 03-01-04 21:13

>bjarneD

Det kunne jo tænkes - at Gisele ikke har fået et brugbart svar ikk??

Frida.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-01-04 21:22

ja, mennnnnnnn hun tror jo ikke på svarerne der fortæller, at der ikke er GAP forhandlere i København som hun jo spørger om ikke sandt frejdige Frida

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 11 point
Dato : 03-01-04 21:40

gisele
Det er så svært, det må du jo selv vide, at der ingen steder på nettet står, hvor du kan finde en GAP forhandler i København.
Du kan evt. prøve her http://www.fashionfactory.com/shop/
mvh ans

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 06-01-04 13:03

BjarneD.... Nu syntes jeg lige du skal slappe af. Jeg synes at nogle folk herinde er lidt for hurtige til at dømme andre mennesker. Hvor lang tid er der gået?! 3 dage?! MIN COMPUTER HAR VÆRET TIL REPRETION!!!! Så undskyld at jeg ikke har skrevet tilbage hurtigt nok!!

Mvh
Gisele

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 06-01-04 13:04

Og Frida.. Tak for dit forsvar

Godkendelse af svar
Fra : gisele

Dato : 06-01-04 13:09

Tak for svaret ans. Har accepteret det samme svar på " Børn ", da han svarede først. Men for din venlighed opretter jeg et spørgsmål i dit navn, som du bare skal gå ind og acceptere.

Mvh
Gisele

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-01-04 13:10

og utaknemmelige bæster.....

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-01-04 13:10

og utaknemmelige bæster.....