/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
hvordan brænder jeg en DVD så den kan af~
Fra : Jonn87
Vist : 555 gange
200 point
Dato : 03-01-04 20:00

Jeg sidder her med alle afsnittene af Jul På Vesterbro som er blevet optaget med tv-in.
filerne er i MPEG format.

Så er spørgsmålet hvordan propper jeg alle 24 afsnit ned på en dvd skive så jeg kan afspille dem på min dvd-maskine...
Jeg har hørt noget om at filerne skal autenciteres "Authoring" altså laves om til DVD format...

Hvis der er en der kan give mig en nøjagtig forklaring på denne proces vil jeg være MEGET taknemlig
eller evt. kender en side hvor det står "Helst på dansk"

200 points til den der hjælper mig :D

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 03-01-04 20:07
Kommentar
Fra : xou

Dato : 03-01-04 20:11

prøv alcohol120% er mit gæt...
http://www.alcohol-software.com/download.php

Kommentar
Fra : xou

Dato : 03-01-04 20:13

ps den kan sættes til dansk menu,let at bruge - ´hvis det kan det her

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 03-01-04 20:24

Hej John

På denne side er der en række guider i hvordan man laver sin egen DVD. Der er alt lige fra et enkelt klip til hvordan man samler 40 cd'er på 1 dvd. Ønsker du et godt program til at konvertere mpg-film mellem de forskellige opløsninger, kan jeg varmt anbefale TMPGenc, som også findes på siden.
Prøv også at kigge under linket articles og linket tools, til venstre på siden. Der vil du sikkert finde noget brugbart.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 03-01-04 20:26
Accepteret svar
Fra : fox_mulder

Modtaget 100 point
Dato : 03-01-04 22:41

hvis du har nero 6.0 laver den konverteringen for dig og brænder din skive uden problem....

Kommentar
Fra : Jonn87

Dato : 03-01-04 22:47

ja jeg har nero 6
Hvordan går jeg det??
Når jeg vælger "DVD >> DVD-Video Files" og jeg skal til at tilføje de filer der skal skrives på dvd'en så vil den kun tage imod *.bup, *.vob og *.ifo filer
Hvor finder jeg funktionen i nero?

Kommentar
Fra : hj3

Dato : 04-01-04 11:51

Jeg vil gerne købe et kopi af din dvd, når det lykkedes for dig.
mvh hj3.

Kommentar
Fra : Ipaq55

Dato : 06-01-04 13:15

Har du prøvet i nero at brænde det som en SVCD eller VCD. Kvaliteten er rimelig til visning på tv.
Så medmindre du har en dyr DVD afspiller der ikke understøtter VCD, så kunne dette være løsningen.

Godkendelse af svar
Fra : Jonn87

Dato : 15-07-06 11:21

Nero Express