/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Tilbage på seneste 25...
Fra : 888
Vist : 429 gange
30 point
Dato : 03-01-04 19:53

Kan man ikke få sit spørgsmål ud til seneste 25 igen hvis der ikke rigtig er kommet nogle svar? Eller skal man lukke det og prøve forfra??

Accepteret svar
Fra : ram2

Modtaget 40 point
Dato : 03-01-04 19:55

Det kan du godt, men det koster dig mindst 1 point

Du opretter et nyt sp. og lægger et link der til dit gl. spørgsmål - Så er den på seneste 225 igen.

Ram

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 03-01-04 19:56

Eller nøjes simpelthen med at øge antallet af points med over 20 points, så kommer det på seneste 25 igen uden folk skal lege link-jockeys...

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : 888

Dato : 03-01-04 19:58

hvis jeg hæver med points, kommer jeg så ikke kun øverst på listen inde under den kategori det er stillet i??

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 03-01-04 20:00

h_blunck det mener jeg ikke du kan den kommer bare øverst på emne listen
mvh Granslam

Kommentar
Fra : briani

Dato : 03-01-04 20:02

Hejsa

Hvis der ingen kommentarer er til dit spørgsmål kan du slette det.
Er der kommet nogle kommentarer er du nød til at lukke dit spørgsmål,og så lave et nyt så kommer den på seneste 25 igen-eller du kan også gøre som ram foreslår

Mvh Brian

PS-hvis du hæver med point er det kun i den katogori hvor du har stillet spørgsmålet den kommer øverst

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 03-01-04 20:02

>h_blunck

Om igen Henrik - du kommer IKKe på seneste 25 ved at hæve point.

Ram

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 03-01-04 20:03

h_Blunck..

det kommer ikke på Seneste 25 kun øverst inde under den Kategori som det ligger under!!!
Du skal som Ram2 siger Oprette et nyt Spørgsmål på Mindst 1 Point og så ligge et Link til det!!!

Godkendelse af svar
Fra : 888

Dato : 03-01-04 20:05

Tak for svaret ram2.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-01-04 20:14

Men til gengæld dukker den op som e-mail hos dem som abonnerer på kategorien, hvis du forhøjer point på et spørgsmål. Også hos dem som ikke har deltaget i sp.
Emesen.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 03-01-04 20:42

>888

Det var så lidt.

Et godt råd er - Kontroller om du har har dit spørgsmål under det rigtige emne.
Du får ikke meget respons på et spørgsmål om marsvin, hvis du fejlagtigt placerer det under motorcykler

Ram