/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
HJÆLP MIG.. HURTIGT!
Fra : Mr.Stock
Vist : 426 gange
20 point
Dato : 18-03-02 19:57

jeg har en sonic of har lige fået TP trophy 47mm cylinder kit! hva dyse ska jeg bruge 80#???? og ska jeg også købe en ny (tun)kilerem?? hvis ja.. hvorfor en og hvor???

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 20 point
Dato : 18-03-02 23:18

"Mr.Stock" <Mr.Stock.news@kandu.dk> wrote in message
news:9Bql8.7597$ZI6.276730@news000.worldonline.dk...
> jeg har en sonic of har lige fået TP trophy 47mm cylinder kit! hva dyse
> ska jeg bruge 80#????

Det er ikke sikkert du skal have en meget større dyse, jeg ved god alle
siger man skal have en større dyse i når man montere en større cyl. men jeg
har til dato ikke skulle gøre det når jeg beholdt den samme Kab.for kommer
der mere luft igennem den kommer der også mere bensin sådan virker den jo,
så evt. start med at hæve nålen i Kaburatoren og hør om den firetakter, gør
den ikke det og har den svært ved at tage gas kan du skifte den til en
større.

og ska jeg også købe en ny (tun)kilerem?? hvis
> ja.. hvorfor en og hvor???..40MG

Jeg kan ikke se hvorfor du skulle købe ny rem, slid den op først du har, og
den køre ikke en pind anderledes med en "TUN" rem, ingen problemer før vi
snakker 12-15 hk så bliver den slidt for hurtigt.

Bendt G

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 19-03-02 17:41

> "Mr.Stock" <Mr.Stock.news@kandu.dk> wrote in message

Hold dog op med det råberi mand!

--
Mvh....Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/

Godkendelse af svar
Fra : Mr.Stock

Dato : 20-03-02 20:34

Tak for svaret Bendt Grunge.