/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fejl i XP!!!!!
Fra : morten_m
Vist : 428 gange
47 point
Dato : 03-01-04 18:15

Jeg har en xp pro. Her i dag da jeg startede computeren op virkede min bruger ligepludselig ikk. men de andre bruger virkede. Alt er næsten slettet undtagen dokumenter. Min skivebord er helt hvid og der er kun 'denne computer' og papirkurv der er tilbage. Kan i hjælpe mig?

MVH Morten

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 03-01-04 18:31

prøv at logge ind som administrator og se hvad der sker

Kommentar
Fra : morten_m

Dato : 03-01-04 18:33

Hvordan gør mán det??

Kommentar
Fra : morten_m

Dato : 03-01-04 18:33

Hvordan gør mán det??

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 03-01-04 18:39

du går hen i start log af
der trykker ctrl delete
måske et par gange indtil der kommer andet log on billede frem
der inde skriver du administrator og password hvis du har et ellers enter

Kommentar
Fra : morten_m

Dato : 03-01-04 18:47

Det virker ikk

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 03-01-04 18:48

hvad sker der??

Kommentar
Fra : morten_m

Dato : 03-01-04 18:55

JEg har fundet ud af at det kun er skrivebordet der er slettet

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 03-01-04 19:01

nå ok der er sku da godt nok

Kommentar
Fra : xou

Dato : 03-01-04 19:29

kan du ikke prøve med et gendannelses punkt der iøvrigt kan fortrydes...
start-programmer-tilbehør-systemværktøjer-systemgendannelse
ps f8 under start - start i fejlsikker tilstand,giver automatisk mulighed for at logge på som administartor.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 03-01-04 22:32

1) Åbn stifinder (højreklik på start og vælg stifinder) ----> Øverst i venstre side står der skrivebord....tryk på den ---> I højre vindue kigger du så på mapperne og filerne ---> er alle filerne der stadig ???

Kommentar
Fra : morten_m

Dato : 06-01-04 21:02

Nej

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 07-04-04 21:25

lukker du ikke lige dit spørgsmål tak

mvh Granslam