/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
ikon på alle mapper
Fra : gangster50
Vist : 427 gange
5 point
Dato : 03-01-04 16:45

jeg har et ikon som jeg gerne vil have på alle mapper... hvordan gør jeg det???

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 03-01-04 17:17

hvis win xp højre klik på en mappe og ned i egenskaber ind i tilpas sæt flueben i andend til alle undermapper og ned og find det icon du vi bruge
mvh Granslam

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 03-01-04 17:20

det er jo kun for den ene mappe.... det skal jo være for ALLE på hele computeren

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 03-01-04 17:23

tror jeg ikke du kan så skal du finde en registri key et eller andet sted

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 03-01-04 17:27

ok

Accepteret svar
Fra : kennybear

Modtaget 5 point
Dato : 03-01-04 20:47

Du kan hente en gratis prøve version af IconPackager hos www.stardock.com den kan klare tricket med enkelte ikoner til enkelte mapper, og det vedbliver at være som du har ændret til selv efter du afinstallere IconPackager

Godkendelse af svar
Fra : gangster50

Dato : 03-01-04 22:41

Tak for svaret kennybear. Det virkede.... nu har jeg ændret alle ikonerne... jeg ligger lige adressen i min foretrukne...

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 04-01-04 19:39

Cool nok