/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Hash mix kan den holde sig?
Fra : Nick15
Vist : 1449 gange
40 point
Dato : 03-01-04 16:03

Hej jeg hedder Nick og jegt er dum og jeg ryger hash men jeg har undret mig og hash det kan holde sig for jeg har lavet en mix og kan først ryge om en uge kan den godt holde sig? mix'en er nede i en tupperware

Mvh Nick

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 50 point
Dato : 03-01-04 16:08

Nick15
Så lærte du ikke meget at dette spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/25824 som du ikke har lukket endnu.
Der var da flere forslag både for og imod.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 03-01-04 16:17

Nick15

Vil lige starte med at sige, at der ikke findes dumme menensker, men der findes en masse mennesker, der ikke har lært så meget som andre (de kaldes oftes uinteligente) ....ligesom der findes mange mennesker der har lært meget mere end andre (de kaldes ofte proffesorer eller folk med høj IQ).

Du har en hjerne som alle andre, men dit hash forbrug nedsætter dens funktion, så læs lige den tråd som Ans henviser til, og brug din hjerne til, at tænke i andre baner end til hash indtagelse.

// Toupie

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 03-01-04 16:35

du skal stille det i køleskabet..

men spørg her: http://www.dcfonline.dk/forum/index.php der får du nok mere hjælp til den slags..

Solgaard

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 03-01-04 17:22

Ja, lyt til Solgaard.
Men et godt råd, hvis du ikke ved det i forvejen:

Du skal ikke kombinere hash og sprut, for det får man det
temmelig dårligt af.
Det fik jeg i hvert fald, da jeg i sin tid eksperimenterede
med disse sager.

Jeg har dog helt sikkert ikke taget ska-ska-skade af det.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 03-01-04 18:31

-> solgaard
Hvordan f-- finder du links

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 04-01-04 12:44

--> dabj

what.??

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-02-04 10:34

->Nick

Kig i din historik
Kig i egne spørgsmål.
Luk dem, hvor du har fået svar ved at trykke på accepter kommentar som svar, ved det svar der passer dig bedst!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-02-04 12:42
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-02-04 12:49

Du finder sikkert også noget her : http://www.smokingwithstyle.com/

..men husk : Du skal være fyldt 18 år

Her er lige et link om rygeværktøj jeg faldt over : http://www.caboon.dk/index.php

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Nick15

Dato : 15-02-04 15:04

Tak for svaret ans.