/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Soloen til jul på vesterbro.
Fra : zupermig
Vist : 378 gange
240 point
Dato : 03-01-04 12:07

Hej. Endnu et spørgsmål til nok verdens bedste julesang. (Og mest eftersøgte...)
Jeg har akkorderne men mangler tabs til det hele, specielt soloen, men også versene og introen.

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 03-01-04 13:40

har du prøvet tabs.com???? eller kan du måske søge på google??

Kommentar
Fra : gimigost

Dato : 06-01-04 21:27

hej... hvis du har akkordene vil du så gøre mig den tjeneste at sende dem til mig???
send til: lausterkanon@hotmail.com
hilsen laust

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 07-01-04 00:38

Hej Zupermig.
Har du de der Akkorder For kan ikke finde dem nogen steder!!
Vil du enten Sende dem til mig eller give mig et Link Så er du sgu Flink!!!

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 07-01-04 00:45
Kommentar
Fra : jakobbschmidt

Dato : 07-01-04 14:36

Hej, jeg har riffet til fingerspillet, og kommer måske snart med soloen.

Jul på Vesterbro - Fingerspil

e----------1--0-------------------------1----------------3-----------------------1----0------------------

B-----------------3-----------------------------1---3--------3----------------------------3--------------

G-----2-----------------0—2(h)--0--------------------------------------2-------------------------------

D--0-------------------------------------------------------------------0----------------------------------

A----------------------------------------------------------------------------------------------------------

E ----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dette Riff køre hele sangen igennem igen og igen og…

Tag en Dm akkord og arbejd dig ud fra den med at flytte et par fingre, men grundlæggende bliv ved med at tage det som en Dm.

Selve akkorderne i hele sangen er: Dm – F – C – Dm (sådan køre akkorderne hele sangen igennem)

Jakob

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 10-01-04 22:35

Dette Riff køre hele sangen igennem igen og igen og…

Tag en Dm akkord og arbejd dig ud fra den med at flytte et par fingre, men grundlæggende bliv ved med at tage det som en Dm.

Selve akkorderne i hele sangen er: Dm – F – C – Dm (sådan køre akkorderne hele sangen igennem)

Jakob