/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
sang: I'm gonna love ya just a littele b~
Fra : hootie
Vist : 438 gange
100 point
Dato : 02-01-04 20:26

Hej
er der nogen som kender sangen med Berry white "I'm gonna love you just a little bit more". Den jeg leder erfter er fra et band der hedder "all star cheese" eller "cheese all star" og synger sammen nummer. Jeg kan ikke finde den nogen steder, har sågar være i london og tyskland for at lede efter den.
Den findes på en cd der hedder Absolute acid jazz no. zero.
Er der nogen som kender til den??? eller ved hovr den kan købes

Kommentar
Fra : oleeliassen

Dato : 02-01-04 21:14

Jeg kender ikke det nummer med denne gruppe, men tror du ikke at gruppen hedder "The big cheese all star"? Jeg havde engang et nummer som hedder "the felcher" med dem.

-Ole

Kommentar
Fra : KajKagearm

Dato : 02-01-04 21:48

Du leder efter Dr. Hook

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-01-04 22:01

Måske kan dette lede dig lidt på vej http://www.dvd-venner.dk/anmelderguide/anmeldelse.asp?dvd_id=4878

mvh ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-01-04 22:17

Måske du kan finde den her http://www.delafont.com/music_acts/Barry-White.htm

mvh ans

Accepteret svar
Fra : den_eneste_stifinder

Modtaget 100 point
Dato : 03-01-04 02:25

Gruppen hedder Big cheese All Stars og nummeret hedder vist blot: I'm gonna love you.

Det skulle være muligt at kunne finde et sted på nettet man kan få fat i det nummer, Mener sågar at det er udgivet på flere plader end det ene, du nævner.
Men kan desværre ikke hjælpe dig med hvor du kan købe albummet.

Mvh

des

Kommentar
Fra : hootie

Dato : 03-01-04 11:58

hej alle.
tak for alle jeres svar, har fundet det, ud fra det rigtige nav. så det kunne jeg bruge. det er for fedt.
hvordan afslutter man egentligt spørgsmålet?
slut.

Kommentar
Fra : hootie

Dato : 03-01-04 11:59

hej alle.
tak for alle jeres svar, har fundet det, ud fra det rigtige nav. så det kunne jeg bruge. det er for fedt.
hvordan afslutter man egentligt spørgsmålet?
slut.

Godkendelse af svar
Fra : hootie

Dato : 03-01-04 12:00

Tak for svaret den_eneste_stifinder.