/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
IBM skærmkabel !!!!!
Fra : elkjaerlorenzen
Vist : 354 gange
200 point
Dato : 02-01-04 19:33

Hjælp, jeg mangler et skærmkabel. Til en IBM type 6732
Det er en skærm jeg har købt på hittegods auktion, men skærmkablet var "cuttet" så er der nogle der kan hjælpe
så ville jeg være glad.

Mvh.
Lorenne

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 02-01-04 19:37

http://www.edbpriser.dk/ så går du ind her Forside/Hardware/Kabler/VGA-Kabler

Kommentar
Fra : elkjaerlorenzen

Dato : 02-01-04 19:43

Den ene ende er med et multistik som sidder inde i skærmen

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 02-01-04 19:49

du slal vel bare have et forlænger kable han/hun
jeg tvivler på der er noget specielt ved det stik
eller gå ind i en computer forretning tæl lige hvor mange poler der er
ellers kik her http://www.brinck.dk/comput1.asp

Kommentar
Fra : elkjaerlorenzen

Dato : 02-01-04 19:51

Niks - man skal have kabinettet af skærmen for at få "stumpen" af

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 02-01-04 19:51

jeg vil mene det her. SubD HD15p han til HD15p hun SVGA-kvalitet 2m 69,- kr
http://www.brinck.dk/comput1.asp

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 02-01-04 19:56

åhhh ok så skal du jo bare have kabinettet af købe et kabel det skal jo bare være et billig eks det til 69 kr så klipper du det nye over i den modsatte ende af hvad der skal side i kabinettet vent med at fjerne stumpen før du har fået klippet det andet så du kan se hvilket farver der skal sidde hvor
go fornøjelse Granslam

Accepteret svar
Fra : granslam

Modtaget 210 point
Dato : 02-01-04 19:56

det er der ingen ben i

Godkendelse af svar
Fra : elkjaerlorenzen

Dato : 02-01-04 19:58

Tak for svaret granslam.