/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Firewall i Windows XP
Fra : Snuske
Vist : 781 gange
670 point
Dato : 18-03-02 10:08

Jeg har lige instaleret Windows XP Home
og i den er der en firewall
men hvordan sætter jeg den op til at beskytte min computer
Snuske

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 680 point
Dato : 18-03-02 10:13

Hej Snuske
Sådan gør du for at beskytte din computer ved hjælp af den indbyggede Firewall i windows xp
1. Klik på Start, og klik derefter på Kontrolpanel (Control Panel).
2. Dobbeltklik på Netværksforbindelser (Network Connections).
3. Marker den tilslutning, du vil beskytte, og klik på Skift indstillinger for denne forbindelse(det står over till venstre) (Change settings of this connection).
4. Klik på fanen Avanceret (Advanced), marker Beskyt computeren og netværket ved at begrænse eller forhindre adgang til denne computer fra Internettet (Protect my computer and network by limiting or preventing access to this computer from the Internet) under Firewall til Internetforbindelse (Internet Connection Firewall) .
MVH Brian

Godkendelse af svar
Fra : Snuske

Dato : 18-03-02 11:42

Tak for svaret Brian
På grund af dit hurtige svar er min computer nu beskyttet med Firewall
Stor hilsen fra Snuske

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 18-03-02 11:45

Hej

Hvis du går ind på:
http://web01.microsoft.se/tips/dk/showtip.asp?letter=&category=265&author=0&page=1&tip=5016&newpage=False&lmcs=
Står der alt du behøver at vide. Der er desuden også skrevet en del omkring andre indstillingsmetoder i XP.

Hilsener
Parkenss

Kommentar
Fra : briani

Dato : 18-03-02 11:51

Hej Parkenss
På den side du henviser til-står der lige netop det som jeg har skrevet under mit formodet svar
MVH Brian

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 18-03-02 16:07

Ja briani,--sørme gør der det Og ??? Det var ment som en bonus-hjælp,-da linket jo viser mange andre gode tips og ideer til Xp. Så frem for at "kopiere" det stykke du har lagt ind,- mente jeg at Snuske skulle se siden i sin helhed.

Hilsener
Parkenss