/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Lifetec universal fjenbetjening?
Fra : rkl
Vist : 2878 gange
50 point
Dato : 02-01-04 17:39

Har smidt mine manualer til ovenstående fjernbetjening væk og sidder nu og mangler koden til en United DVD afspiller. Kan nogen hjælpe mig med den?

Mvh Rasmus

Kommentar
Fra : rkl

Dato : 02-01-04 17:45

Ville jo også være glad for et link til en manual eller lign. så kan jeg selv kigge efter koden...

Kommentar
Fra : rkl

Dato : 02-01-04 18:07

OK fandt nu hæftet med koderne, men det indeholder ingen koder til United. Nu mangler jeg så den der vejledning autosearch funktionen??

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 02-01-04 18:21

http://w1.133.telia.com/~u13306261/euroline/index.htm
United DVD-afspiller kan købes i alle Blockbuster-butikker i landet!

DVD-afspilleren kan gøres kodefri via fjernbetjeningen og de forskellige koder får du på et A4-ark sammen med dit reklamationsbevis
Så du kan sikkert få en kopi af Blockbuster.
http://surf.to/euroline
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=4298&PN=1
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : rkl

Dato : 02-01-04 18:31

.... DVD'en har jeg købt for længe siden og den har altid været kodefri.Jeg mangler en kode til min Lifetec universal fjernbetjening så jeg kan styre min DVD med den. Har ikke kunne finde denne kode og mangler nu vejledningen til at søge automatisk efter den..

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 02-01-04 18:39

Så må du ned i en blockbusterbutik, og overføre koderne fra deres fjernbetjening.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : rkl

Dato : 02-01-04 18:43

Nej jeg skal ikke i Blocbuster.
Lifetec'en kan ikke kopiere signal fra andre fjernbetjeninger. Den er forud-programmeret. Ellers tak for hjælpen. Håber der er andre som sidder med manualen til denne betjening..

Mvh Rasmus

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 28-02-04 23:59

Så må du prøve at ringe til Aldis support afdeling.
VH Palle Hansen

Accepteret svar
Fra : noname85

Modtaget 50 point
Dato : 23-03-04 21:06

prøv det link her... der er koder til alle fjernsyn og lign.

http://www.axel-buddenbaum.de/arts/lt3544/LT3544_TV.htm

det er godt nok ik på dansk men det er da et forsøg værd

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 10-05-04 07:35

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede givet og mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : rkl

Dato : 11-05-04 17:59

Da jeg ikke har fået en brugbar løsning på mit problem håber jeg at andre kan hjælpe?
Så er der sat fut i den...

mvh Rasmus

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 05-10-04 09:26
Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 18-11-04 14:57

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at trykke på accepter ud for det svar der kom nærmest.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-11-04 08:58

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : rkl

Dato : 09-11-06 22:07

Tak for svaret noname85.