/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
PC Doctor OnCall
Fra : gangster50
Vist : 482 gange
3 point
Dato : 02-01-04 12:32

Hej... er der et program ligende til PC Doctor OnCall som fixer alle problemerne... jeg har kommet til at slette nogle .dll filer og jeg søger den fulde version af PC Doctor OnCall eller et lignende program som fixer .dll fejlende!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-01-04 12:45

Har du prøvet Norton Utilities?

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 02-01-04 13:04

nej og det gider jeg ikke.... det er skod syntes jeg...

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-01-04 13:24

Ikke helt uenig, men diverse on line reparationsprogrammer er noget dyre lige så snart fejlene skal udbedres.
Kan du identificere de manglende dll filer for så kan de lægges på plads igen. Jeg formoder at det er Windows filer da dll filer fra andre programmer lettest sættes på plads ved at geninstallere programmet.
Jeg bruger WinCommander (Totalcommander) til at udpakke installationsfiler fra org. CD-rom hvorefter jeg kopierer dem på plads på den sti hvor de angives at mangle.
Du skriver ikke hvilket operativsystem du kører med, men win 98 kan overskrive ved geninstallation så data ikke mistes og XP / Win2000 kan reparere systemfiler selv ved en reperationsinstallation.
mvh
bjarned

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 02-01-04 15:42

jamen det koster penge... det er bare et program jeg skal have lige nu og her...!

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 02-01-04 16:09
Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 02-01-04 17:24

1. hvilket styresystem har du?
2. hvilke dll filer er der tale om?
3. fra hvilket sted på dit system er de blevet slettet fra?

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 02-01-04 17:25

4. har du installeret en service pack og i så fald hvilken service pack version?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-01-04 17:28

Hvilke filer mangler du?

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 02-01-04 17:40

jeg ved ikke hvilke filer jeg mangler... jeg har demoen af PC Doctor OnCall... men den viser kun at der er fundet 221 fejl og den kan kun fixe dem når det er en fuld version

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 3 point
Dato : 02-01-04 17:47

Hvis din PC ikke selv melder fejl skal du ikke tro på PC Doctor On Call da meningen netop er at du skal punge ud.
Jeg har brugt Regcleaner til at rense ud og fjerne det som On call programmet skal have penge for, men det koster penge nu men du kan jo følge dette tip pg prøve det:
http://www.kandu.dk/dk/tip/6141
Good Luck

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 07-04-04 21:19

lukker du ikke lige dit spørgsmål tak

mvh Granslam

Godkendelse af svar
Fra : gangster50

Dato : 29-08-04 17:31

Tak for svaret BjarneD.