/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Hvordan unlocker jeg min M55 ??
Fra : djdaniel11
Vist : 308 gange
27 point
Dato : 02-01-04 02:53

Hej hej..

Hvordan kan jeg unlocke min M55 ?? Jeg har et uoriginalt kabel.. Jeg mangler egentlig bare softwaren.. Men hvor kan jeg finde den og hvordan skal jeg konfigurere den ??

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 02-01-04 05:04

Du finder programmet på min hjemmeside www.helloo.dk under "gratis unlock"
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : djdaniel11

Dato : 03-01-04 18:36

Der er ikke nogle programmer der der understøtter en Siemens M55... Andet jeg kan gøre ?

Kommentar
Fra : Sale

Dato : 03-01-04 20:48

Der er et unlocker program til M55 på www.gsm-free.info som du kan brug.

Kommentar
Fra : djdaniel11

Dato : 03-01-04 21:40

Hvad hedder det ?? Og hvordan skal jeg bruge det ??

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 03-01-04 21:44
Kommentar
Fra : djdaniel11

Dato : 03-01-04 22:09

Jeg har prøvet freia8 og det der M55 tool.. De kører begge det hele fint igennem men når jeg prøver at tænde telefonen med det simkort i som den nu skulle være låst op til siger den bare "SIM-kortfejl" efter jeg har skrevet Pin koden... Nogle forslag ?? Har nogle af jer prøvet programmet ?? Virkede det ? Og hvilken sw vers har i? Min er den nyeste 10..

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 03-01-04 22:24

Er du sikker på kortet virker som det skal??
ellers så prøv at henvend dig til en unlocker inden du ødelægger telefonen at det kommer til at koste dig en bondegård at få lavet.. Du finder en på www.dkunlock.dk
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : djdaniel11

Dato : 03-01-04 22:57

Har du ikke et eller andet chat program Dan.. Så kan vi snakke om det der.. ?? Jeg er nemlig sikker på at kortet virker .. For jeg har prøvet det i andre tlf. og der virker det som det skal.. Hvad kan det evt. være galt ???

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 04-01-04 18:38

Jo da.. ICQ 11143479
Hilsen Dan