/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
quiz spg4
Fra : technet
Vist : 520 gange
500 point
Dato : 02-01-04 02:39

spg.4

hvem skal vinde denne lille quiz ??

og hvorfor det ?

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 02-01-04 02:42

Jeg ville da gerne vinde den men det er da ikke noget most hvorfor jeg skal ved jeg da ikke måske fordi jeg er en af de første som svarer og (Måske) Har rigtigt i de Fleste!!

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 02-01-04 02:52

Det den som spørger vælger.

Fordi det er dig der er spørger.

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 02-01-04 02:53

hmmm
Der skulle ha stået:

Det skal den som spørger vælger.
Fordi det er dig der er spørger.

Ram

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 02-01-04 03:02

Denne lille quiz skal vindes af:
a) Den bruger, som kommer med det bedste svar.
b) Den bruger, som du bedst kan lide.
c) Den bruger, hvis svar du af andre grunde foretrækker.
Fordi det er dig, der stiller spørgsmålet, og sådan er systemet
nu engang skruet sammen.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-01-04 03:12

Gud fader! Hvad er det her for noget latterligt noget? 500 point Tech! Du må sgu være sur over noget? Kom med nogle gode svar istedet for det her!

Kommentar
Fra : technet

Dato : 02-01-04 04:32

tedd >> nej jeg er sg ikke sur over noget men det er da nytår og så får jeg lyst til at nulstille

men hvis du vil have et spg helt personligt så kan du da få det

spg til tedd > hvorfor er pakkekoden på cab filer forskellige og hvorfor er de pakket med 21

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-01-04 04:53

Det bestemmer du alene ud fra de besvarelser du syntes bedst om. Men alle deltagerne vil jo garanteret gerne vinde ellers havde vi ikke deltaget.

bentjuul

Accepteret svar
Fra : h_blunck

Modtaget 500 point
Dato : 02-01-04 06:03

Spørgsmål: "hvem skal vinde denne lille quiz?? - og hvorfor det?"

Mit svar:

Det burde min svigermor, men dels har hun ingen profil, og desuden giver hun ikke lige så gode svar som jeg gør -- men spørgsmål har hun masser af.

Godt Nytår.

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 02-01-04 06:34

sp 4>der er en der keder sig.
Manse9933

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 02-01-04 10:10

1. Det bestemmer du
2. Det er dig der stiller spørgsmålet

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 02-01-04 10:31

det skal jeg fordi verden alligevel altid er uretfærdig!

Kommentar
Fra : briani

Dato : 02-01-04 10:47

Hejsa

Jamen det er jo helt op til dig,da du jo som spørger bestemmer IKK

Mvh Brian

Kommentar
Fra : henningborchert

Dato : 02-01-04 11:31

Dumt spørgsmål

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 02-01-04 12:21

der er vel ingen som har fortjent points mere end andre. Så jeg synes du skulle trække lod.

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 02-01-04 12:39

fordi jeg har lidt point og har ikke mulighed for internet så tit og har mange sprøgsmål at stille...

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 02-01-04 12:49

Har bare lige fjernet Fluebenet

Godkendelse af svar
Fra : technet

Dato : 02-01-04 13:30

Tak for svaret h_blunck.
ja det blev altsa en der ikke var sur og tvær her i det nye år

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 02-01-04 13:57

Endnu engang tak for points i alle trådene.

Godt nytår.