/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
quiz spg2
Fra : technet
Vist : 485 gange
500 point
Dato : 02-01-04 02:38

her er spg.2

er kandu det eneste sted man kan finde sit svar på evt problemmer ?

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 02-01-04 02:43

Nej det er det ikke du kan også Spørge Alex på:
www.ask-Alex.dk

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 02-01-04 02:49

Nej

Ram

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 02-01-04 02:53

Nej.
Til it-relaterede spørgsmål er der også eksperten.dk, I-know-it.dk
og flere andre.
Juridiske spørgsmål kan man få afklaret hos familieadvokaten.dk,
osv...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-01-04 04:37

Nej, der er mange mange andre gode steder (jeg går ikke ud fra at de skal oplistes), men kandu er nemt at bruge for de fleste. Der er stort set rubrikker for ethvert spørgsmål og ofte kan man få de rigtige svar meget hurtigt.
Når kandu bruges så meget ligger svaret måske også igen i, at det for mange kan være svært at bruge Google eller andre søgemaskiner, da der igen skal sættes de rigtige søgeord ind for ikke at få flere tusinde forslag. Dette kan virke uoverskueligt for de fleste, og så opgives det at få løst sine problemer af den vej og man vælger så den lidt nemmere vej på kandu.

bentjuul

Accepteret svar
Fra : h_blunck

Modtaget 500 point
Dato : 02-01-04 06:00

Spørgsmål: "er kandu det eneste sted man kan finde sit svar på evt problemmer?"

Mit svar:

Bestemt ikke. Netcafe er et andet sted, og alle ovennævnte har nævnt mere end rigeligt iblandt de andre muligheder...

Men igen er vi (der er iblandt Top-50) så zombie-agtige, at vi bliver hængende i alle disse spørgsmål, selvom vi tit giver svarene og ikke får points alligevel... En eller anden dag er der vel én der udvikler en vaccine imod kandu.dk.
Sikke en masse tid vi så får på vores hænder....

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 02-01-04 06:33

sp 2>der er en der keder sig.
Manse9933

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 02-01-04 10:08

Heldigvis nej

Kommentar
Fra : briani

Dato : 02-01-04 10:43

Hejsa

Nej da
der er mange forskellige forums på nettet
men ingen som Kandu

Mvh Brian

Kommentar
Fra : henningborchert

Dato : 02-01-04 11:30

Nej - en almindelig søgning på nettet kan ofte give svar, men har man behov for en at være i dialog med, så er der et par andre "expert-programmer"

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-01-04 11:31

Nej

Mange finder svaret på google.

mvh ans

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 02-01-04 12:17

eller: http://www.eksperten.dk som også er god. Spørg bare "arlet, fromsej o.s.v."

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 02-01-04 12:17

Rellom>>> sorry så i skyndingen ikke din kommentar

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 02-01-04 12:48

Har bare lige fjernet Fluebenet

Godkendelse af svar
Fra : technet

Dato : 02-01-04 13:27

Tak for svaret h_blunck.

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 02-01-04 13:56

Tak for points i alle trådene.