/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Guitar solo'er
Fra : HeavyC
Vist : 443 gange
10 point
Dato : 02-01-04 01:37

Hej jeg spiller meget guitar, og synes selv jeg går meget op i det. Men jeg har svært ved at finde ud af de forskellige solo'er, jeg kan godt læse tablature, eller det meste af det. Men når de der solo'er kommer bliver jeg forviret, samtidig med at det skal gå stærkt skal det lyde godt, og jeg har svært ved at finde smarte måder hvor det er nemt at komme fra plads til plads, på guitarens bånd. Derfor vil jeg være glad hvis der var nogen som kunne give mig et link til et sted hvor der er en nem måde at lærer dette på. Det må også gerne være tips om gode bøger osv. På forhånd tak

Accepteret svar
Fra : granslam

Modtaget 10 point
Dato : 02-01-04 09:47

der er lidt på denne side http://www.guitaren.dk/
så har jeg en engelsk bog der hedder "play guitar" som starter helt fra bunden

Play Guitar
Herron Books; HB; 256 lk. ISBN: 185605599x Muusika Hind
den bog kan jeg varmt anbefale
mvh granslam

Kommentar
Fra : AarhusGF

Dato : 02-01-04 12:41
Godkendelse af svar
Fra : HeavyC

Dato : 02-01-04 21:47

Hey glad for dit svar. Der er meget af det som jeg kan bruge. Tak for svaret granslam.