/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Hjælp!!! (Overnet)
Fra : RaB
Vist : 318 gange
50 point
Dato : 01-01-04 23:41

hvordan slå jeg firewall fra i windows xp, det hjælper nemlig ikke, at bare slå den fra i netværksforbindelser egenskaber. det er fordi mit overnet siger at jeg har en firewall, så den download meget langsom.. hvad kan jeg gøre....???

Kommentar
Fra : Prikken

Dato : 02-01-04 01:17

Har du prøvet at høre din Internetudbyder om du sidder bag firewall?

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 02-01-04 01:44

Hej

Således slår du firewall fra i Windows XP til Overnet:

[citat]

The WindowsXP firewall does provide some functionality, and can be quite effective, though it only offers basic management functions.

To configure the WindowsXP Internet Connection Firewall (this process will require administrator privileges on the machine), follow these steps:
- Start
- Control Panel
- Network Connections
- right click on the connection that connects you to the Internet, select Properties.
- Advanced Tab
- Settings

You will need to create two entries, one for TCP, the other for UDP.
- Click on Add
- Under description of service, enter OvernetTCP
- Under Name or IP address of machine, enter localhost
- Under Internal port, enter the TCP port from the Options Menu -> Network selection in Overnet
- Under External port, enter the TCP port from the Options Menu -> Network selection in Overnet (yes, you have entered the same number twice)
- Ensure the TCP radio button is selected
- Click OK

- Click on Add
- Under description of service, enter OvernetUDP
- Under Name or IP address of machine, enter localhost
- Under Internal port, enter the UDP port from the Options Menu -> Network selection in Overnet
- Under External port, enter the UDP port from the Options Menu -> Network selection in Overnet (yes, you have entered the same number twice)
- Ensure the UDP radio button is selected
- Click OK

[/code]

Se endvidere: http://www.overnet.com/documentation/blocked.html

Men pas på snavs og sørg for at dit virusprogram er opdateret.

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : Nick15

Dato : 14-02-04 19:07

hej jeg har zonealarm vis jeg slår den der xp firewall af er jeg stadig beskyttet