/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Ricoh digital camera rdc - 4300
Fra : BirgerH
Vist : 514 gange
100 point
Dato : 01-01-04 21:15

Jeg har fået fingerne i et brugt Ricoh digital camera rdc - 4300 1280x960 pixels
Er det vær at bruge penge og tid på. Der skal bla. købes nye batterier og lader mv.

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 01-01-04 21:20

Hej

Hvis du bare har fået det uden sådan videre - så ville jeg da prøve det og bruge det, hvilket vil give dig nogle erfaringer.

M.h.t. batterier og lader så kan de jo nok muligvis genbruges til et andet kamera og ellers vent med købe opladelige batteri og start i stedet med alm. batterier der er opladet.

Mvh
Bjarne

Accepteret svar
Fra : slander

Modtaget 100 point
Dato : 01-01-04 22:53

jeg kan se at den bruger almindelige AA batterier så det er da overkommeligt at købe et sæt og en lader (kan fås for under 200kr) og kan jo senere bruges til alverdens andre ting.,

om det er værd at bruge tid på?? tja det skal du selv afgøre.. men det kan godt bruges til at tage rimelige billeder med så det er jo bare at komme igang og se om det er noget for dig..

hvor meget ram har du fået med til den?? jeg kan se den er født med 4MB.. men et større kort kan købes rimeligt billigt.. http://www.edbpriser.dk/hardware/flashram-show.asp

Godkendelse af svar
Fra : BirgerH

Dato : 08-05-06 00:16

Tak for svaret slander. mvh BirgerH

Kommentar
Fra : nusermus

Dato : 10-12-07 13:41

ja du kan også gå ind på batteribyen .dk