/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvornår Kandu??
Fra : ram2
Vist : 494 gange
500 point
Dato : 01-01-04 19:09

Da Kandu åbenbart endnu ikke har haft tid eller lyst til at svare, sætter jeg den lige på "Sidste 25" igen.

En eller anden dag indser de en vel, at det ikke er pænt af dem at behandle deres brugere på den måde. Nu har de 2 måneders præmier, som de skal ha' bragt ud af verden.

Kig her:
http://www.kandu.dk/dk/spg/29120

Ram

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 01-01-04 19:20

tålmodighed er en dyd

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-01-04 19:23

Præmien skal nok dukke op, Ram2.
Da jeg vandt i sin tid, gik der også 5-6 uger, før der skete noget.
Godtnok svarede de på min rykker - men jeg havde jo heller ikke
drillet dem, sådan som du har.

Godt nytår

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 01-01-04 19:51

Kære Rellom.

Det har faktisk ikke noget at gøre med, om månedens præmie dukker op eller ej - Det gør den såmænd nok en dag. Det tror jeg såmænd osse godt du er klar over. Det handler for mig udlukkende om Kandus manglende vilje til at leve op til deres egne meddelelser til brugerne, i dette tilfælde mig. Min "provokation" er udelukkende på grund af dette.

De kunne have svaret mig med næste ligegyldigt hvad, blot de svarede.

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-01-04 19:59

Hej Ram
Du må gerne forestille dig - at jeg er fra Kanduteamet Giv mig bare en ordentlig røvfuld - jeg lover at svare dig

Frida.
Ps. Advarer dig dog. Jeg har ingen hovedpine idag

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 01-01-04 20:05

>Frida.

Nejjjj den går ikke - Så lurer Kandu jo mit næste træk - Tro ikke, at de ikke har set dette.

Men dat var da fristende at gi dig en endefuld

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-01-04 20:18

Åbenbart så fristende at det blev til dat Nå ok du har måske bare tømmermænd som så mange andre. Emesen skriver kun med små bogstaver idag den lile stakkel.

Hmmm....Måske man slipper godt fra lidt ballade sådan en 1. nytårsdag mange har vel ingen energi til at svare igen - hvis man bliver lidt fræk

Frida...

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-01-04 20:31

Frida

Næeh, jeg har med nød og næppe energi til at svare,
men ikke til at svare IGEN.

Jeg er dog vågen nok til at se, at det må være JMS
og ikke Emesen, du mener.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-01-04 20:34

Øv Rellom!! Jeg troede lige, at jeg var den der er mest kvik af os to

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 01-01-04 20:34

>Frida

"Bliver lidt fræk" ??????

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-01-04 20:35

Os to min bare r..

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-01-04 20:36

Jaaa "bliver" - Du mener vel ikke, at du synes jeg allerede er fræk

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 01-01-04 20:37

>Frida.

Nemesis for "Dat"

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 01-01-04 20:37

>Frida.

JO

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-01-04 22:23

Hmmm.....Rellom altså!!!
Citat
Jeg er dog vågen nok til at se, at det må være JMS
og ikke Emesen, du mener.

Prøv lige at kigge efter igen i morgen du tar' nemlig fejl

>Rampoint
Du er og bliver en skumbanan

Frida...

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-01-04 22:27

Frida

Pokkers!
Så ér du altså den kvikkeste af os to.

Men hvor skal jeg kikke?
Jeg har ikke været så aktiv på Kandu i den sidste tid,
så du må lige gi' mig en hånd.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-01-04 22:33

Hej Rellom Du må gerne sige undskyld*GG*
Citat
Fra : emesen Dato : 01-01-04 17:16

I dag taler vi kun med små bogstaver ikke - det støjer ikke så meget.
Emesen.

Frida

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-01-04 22:42

Frida

Undskyld jeg sagde, at du var den kvikkeste af os to.
Jeg mente det ikke.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-01-04 22:44

Hmmm.....så siger vi det men du staver ikke helt så godt idag*GG*

Frida...

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-01-04 22:55

Hvad er der i vejen med min stavning?

Hvis det er "kikker", du tænker på, så kan det staves
både "kigger" og "kikker".

Der er frit valg.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-01-04 23:01

Åhh du er da osse så klog Rellom osse = også
Fortæl mig lige - om man kan stave sgu med K ja ikke fordi jeg bruger ordet så ofte, men jeg tænkte bare???

Frida.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-01-04 23:04

Frida

Der er osse/også frit valg mellem "også" og "osse".

Men stave "sgu" med "k"?

Nej, den går sku ikke.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-01-04 23:06

Jeg sagde jo at du staver dårligt idag

Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 01-01-04 23:07

Vist fordi "Sgu" er afledt af "Så Gud" Er det rigtigt Rellom

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 01-01-04 23:11

>Frida.

Du mener måske "Kgu"

Ram

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-01-04 23:12

Nemlig, Ram2

"Sgu" er afledt af "så sandt Gud lever".

Så pas lige på med at sige "sgu".

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 01-01-04 23:15

Rellom

Så kan Frida ikke bruge hendes "Kgu"

Så kommer vi kgu efter hende

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-01-04 23:15

Det vidste jeg da godt tænker da på det hver gang jeg bruger ordet

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 01-01-04 23:16

Ved eftertanke.........
Øhhh - Hvorfor mon min ven summer så ikke oftere brugte dette "ord"

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-01-04 23:16

Og Ram!! du er sgu stadig en skumbanan

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-01-04 23:17

Mener du Summer eller summmer??

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 01-01-04 23:20

>Frida.

Frida..... Du spiller op - Filur

Jeg mener su2mer - den anden er en ugudelig buk. Uha Uha[hør]

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-01-04 23:24

ja jeg syns' osse at ham Su3mer er både ugudelig og i særdeleshed en buk

Frida (spiller da ikke op)

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 01-01-04 23:30

>Frida.

Frida for sat..... Jeg gir op!!!!! - Du er simpelthen håbløs..... dejlig

Ram

Accepteret svar
Fra : fridaflip

Modtaget 500 point
Dato : 01-01-04 23:34

Ja det ved jeg da godt nu ved du det så osse*GG*

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 02-01-04 16:24

Så lykkedes det at få hul igennem til Kandu. Bare de dog havde skrevet til mig for 1 måned siden.

Ram

Godkendelse af svar
Fra : ram2

Dato : 02-01-04 16:47

Tak for svaret fridaflip.

Uha - Bare jeg kan bære al den viden

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 02-01-04 19:52

Bliv endelig ved Ram*GG* jeg kalder dig gerne for en skumbanan
en anden gang
Ved godt du helst vil kaldes for Eastwood -
men man kan jo ikke altid få sin vilje,-vel Har du forresten fundet ud af hvad Mifle betyder??

Frida.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 02-01-04 19:52

Hvis du lægger det ud som et sp. skal jeg nok svare dig

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 02-01-04 19:56

>Frida.

Mifle.... jaja - det fandt jeg ud af.... under Frida - Og i øvrigt har jeg næsten fået min vilje.

Eastwood.... Din Nød

Ram(wood)

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 02-01-04 19:58

>Frida.

Det gør jeg ikke

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 02-01-04 20:03

Århh bare la' vær' - du er da pisse nysgerrig

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 02-01-04 20:05

>Frida.

Ja , men jeg kan styre min nysgerrighed,

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 02-01-04 21:31

Ved du at jeg lige har scoret 500 mere det har garanteret noget at gøre med det mifleri

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 02-01-04 21:36

Frida.

Nej det vidste jeg ikke - er det dildotråden du hentyder til? - Hvad har du / det med mifleri at gøre?

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 02-01-04 21:44

Stil et sp. hvis du ikke kan styre din nysgerrighed på den anden side - kan jeg (måske) fortælle dig om det der Miflen i uge.7 men så skal du fan... være heldig*GG*

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 02-01-04 21:47

>Frida.

Du skal ikke fortælle - du skal vise.... Sån' opfatter jeg bedst (motorisk perception)

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 02-01-04 22:08

Øhhh Jeg skrev da kun "måske" ikk?? men jeg kan da tydeligt se, at du ikke aner hvad det er - så pas du hellere lidt på med en evt. demonstration Ja jeg kan da dårligt forestille mig, at du har lyst til en regulær slåskamp*GG* Miflen er altså noget med at kaste ting efter hinanden Ja selv en oksefilet er det tilladt at smide med*LOL*
Er du stadig interesseret?

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 02-01-04 22:13

>Frida.

Kaste med oksefilet Det må være den helt specielle udgave af "Teach me Tiger" udsat for Jysk Men ok det er da bedre end en en kagerulle

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 02-01-04 23:07

"Teach me Tiger" udsat for Jysk - tror du virkelig? men okay Ram - du får da lidt jysk miflen - nu du har bedt så pænt*SS*

Frida.

Ps. Har du en oksefilet - eller skal jeg selv medbringe et par stykker?

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 02-01-04 23:14

>Frida.

Jysk miflen - Ja tak. Nej bring endelig ingen oksefilet Du må nøjes med Pop Corn (de slår ikke så hårdt)

Ram