/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
JMS siger nej tak til 500 point
Fra : jmsgruppen
Vist : 464 gange
1 point
Dato : 01-01-04 17:37

<<jensoline, jeg forstår dig ikke.
Jeg ønsker under ingen omstændigheder 500 point fra dig, så jeg siger kraftig nej tak.
Point betyder intet for mig, hvilke hermed er bevist.
Du skylder mig ikke nogen point overhovedet, så det er med undren jeg læser dit sprgs. i smalltalk.
Og forøvrigt kan jeg ikke se nogen årsager til, at du kalder mig "snydetamp" .....
Vi er tidlige stødt på hinanden her, men jeg erindrer ikke noget venlighed imellem os.
Jeg synes du skal slette dine spørgsmål.
JMS

Accepteret svar
Fra : Toupie

Modtaget 1 point
Dato : 01-01-04 22:02

Jms

Godt nytår
Hvad har du nu rodet dig ud i???.........og så, så tidligt i det nye år hvordan skal det så ikke gå resten af året

// Toupie

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 01-01-04 22:05

<<toupie
Jensoline kaldte mig en snydetamp, og ville forære mig 500 point.
Jeg foreslog, han skulle slette spørgsmålet, hvad forøvrigt er sket.
Du får så lige æren for, at have svaret på dette spørgsmål

MVH
jms

Godkendelse af svar
Fra : jmsgruppen

Dato : 01-01-04 22:05

Tak for svaret Toupie.

jms

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 01-01-04 22:10

IHHH tak og så kan det hedde at jeg går efter point ja ja det er hvad man får ud af sin nysgerrighed

Forøvrigt godt, at spørgsmålet blev slettet og lad os så håbe der ikke kommer flere af den slags misforståelser

// Toupie

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 01-01-04 22:22

Toupie "pointjæger"
et sølle point
Nej jeg kender ikke årsagen til hans gavmilædhed, men kan ikke tro den var venlig
jms

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 01-01-04 22:31

Nej, det virkede heller ikke sådan på mig, da jeg læste dit indlæg - og da slet ikke hvis du bliver kaldt snydetamp........også derfor jeg var nysgerrig, for du plejer da ikke at rage uklar med folk.....mit indtryk er da at du altid snakker pænt og "sobert"

// Toupie

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 01-01-04 22:38

næhh, plejer ikke rage uklar med mennesker i almindelighed.
Tror kun der er et par stykker her, som jeg ikke lige jubler sammen med

jms

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 01-01-04 22:43

Jms

...måske kun lige dem du har drillet IRL

Men det kan ikke undgåes et sted som her, at der er nogle man ikke jubler sammen med........sådan tror jeg vi alle har det

// Toupie

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-01-04 23:12

Er det for sent at gafle point her - eller har >Toupie< allerede været her.
Emesen.

Og så lige godt

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 01-01-04 23:18

Emesen

Så så doooooo

Godt nytår til dig også

// Toupie