/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
kan ikke åbne NeroVision Express
Fra : Jonn87
Vist : 429 gange
30 point
Dato : 31-12-03 12:23

Når jeg prøver at åbne NeroVision Express skriver den følgende :

Unable to initializa the Nero API.
Invalid serial number

Hvad betyder det og hvad skal jeg gøre for at fixe problemet?
Og det med serial number forstår jeg ikke helt for jeg blev ikke bedt om at skrive nogen nøgle, og min nøgle til Nero er god nok!

Accepteret svar
Fra : ofa

Modtaget 40 point
Dato : 31-12-03 13:17

Prøv med registreringsnøgle igen,du må have sat en streg forkert!!
Mvh Ole

Kommentar
Fra : Jonn87

Dato : 03-01-04 21:41

Hvordan gør jeg det?

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 03-01-04 23:24

Afinstalle´r og install igen,så beder den jo om reg nøgle!!

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 04-01-04 07:34

Er det ikke ASPI du mener?det har f.eks. xp ikke indstalleret per standart,
prøv>start>alle programmer>Ahead Nero>nero toolkit>nero info tool>Aspi.så står der nok,Aspi is not installed i en gul ramme nede i bunden.så vælg drop down menuen i toppen og vælg nero ASPI,skal nok gøres hver gang det skal bruges.
Manse9933

Godkendelse af svar
Fra : Jonn87

Dato : 15-07-06 11:14

forkert intastet kode Tak for svaret ofa.