/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvornår Kandu??
Fra : ram2
Vist : 433 gange
200 point
Dato : 31-12-03 02:11

Jeg sætter den lige på "Seneste 25" spørgsmål igen - Jeg regner med det forøger chancen for at Kandu Teamet ser mit spørgsmål, selv om de har meget andet at se til.

Så kig her:
http://www.kandu.dk/dk/spg/29120

Ram

Kommentar
Fra : johanj

Dato : 31-12-03 11:56

bare skid på dem

Accepteret svar
Fra : granslam

Modtaget 200 point
Dato : 31-12-03 12:26

jeg ha sku da lige fået en mail om der er lodtrækning i morgen kl 1200
det kunne da være de skulle få styr på din premie inden de udlodder en ny
mvh Granslam

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 31-12-03 12:32

>johanj.
Hvad mener du??

>granslam.
Det kan jo blive sjovt at se hvad de præsenterer dig for

Ram

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-12-03 13:29

Ram
Før du vandt månedens præmie for december måned, fik du også en mail om "lodtrækning i morgen kl. 12.00".
Jeg har tidligere læst at andre brugere har fået sendt en sådan mail fra kandu. Nu har jeg været bruger , som du jo ved, siden den 01.06.03. Jeg har da aldrig modtaget en mail om lodtrækning.
Måske er der stadig ikke tale om lodtrækning på selve dagen, den 1. i måneden.
Det bliver så spændende at se om det er granslam, der vinder.
Surt show for dig at du ikke har modtaget din præmie.

mvh ans og godt nytår

Kommentar
Fra : briani

Dato : 01-01-04 17:27

Hejsa ans

Du skal være tilmeldt nyhedsbrevet for at få sådan en email tilsendt
Den ser sådan ud.

Citat
Bliver du den heldige vinder hos Kandu.dk

Kære briani,

Så kom tiden igen til, at der skal trækkes en ny vinder i konkurrencen om:
"Transcend USB memorykey".

Lodtrækning finder sted den 01-01-2004, og der vil i
alt være 5 trækninger med 10 minutters mellemrum,
startende kl. 12.00, og resulterende i en vinder kl. 12.40.

Du kan følge med i lodtrækningen på selve dagen,
og se om du bliver den heldige vinder på adressen :

http://www.kandu.dk

Med venlig hilsen

Service@kandu.dk

Hvis du vil have nyhedsbrevet tilsendt skal du gå ind i din profil og sætte et flueben

Brian

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 01-01-04 17:58

<<johanj
Jeg kan se du igen er på banen.
Er der for igen at starte med at kopiere indlæg fra andre ????
citat fra 14.12.03, spørgsmål: http://www.kandu.dk/dk/spg/28091

Citat
<<< johanj
Du har ofte chikaneret mig her på dette forum. Jeg har forespurgt hvorfor, og ligeledes har andre brugere gjort det samme. Nogle af de andre brugere, er endda meget sure på dig, og de vil nok komme med et indlæg senere.
Jeg har derudover meddelt Kandu, hvilke chikaner der er sket. Jeg vil blot henvise til tre spørgsmål, hvor chikanen er sket bevist:
http://www.kandu.dk/dk/spg/27327
http://www.kandu.dk/dk/spg/27336
http://www.kandu.dk/dk/spg/27353
Chikanen er også sket andre steder.
Jeg synes, at du i det mindste skylder mig en forklaring, hvorfor???
Nu er det jo sådan her, at man ikke kan slette indlæg, så du kan derfor ikke påstå, at det har du aldrig gjort.
JMS

vi er også efter dig i molokyles spørgsmål: http://www.kandu.dk/dk/spg/27849
men her bliver du også bare væk
JMS

NB. ram2 du må undskylde mit indlæg, men jeg har lige en høne at plukke med kopi johanj

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 02-01-04 16:21

Så lykkedes det at få hul igennem til Kandu. Bare de dog havde skrevet til mig for 1 måned siden.

Ram

Godkendelse af svar
Fra : ram2

Dato : 02-01-04 16:42

Tak for svaret granslam.

Ja nu så du hvad det skete i min sag, så man kan jo håbe at Kandu opper sig lidt.

Du får lidt ekstra point til din samling - og endnu engang

Ram