/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
avi2mpg(vcd) subs
Fra : jenslyn22
Vist : 529 gange
50 point
Dato : 30-12-03 21:09

kan man ligge undertekster med på cden og kan man se dem på dvd afspillere?

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 30-12-03 21:14

Hej jenslyn

Ja man kan godt ligge undertekster på en vcd, sådan at de kan ses på dvd-afspilleren. På denne side kan du finde en række værktøjer til formålet:

http://www.dvdrhelp.com/tools?section=24#24

mvh srhansen

Kommentar
Fra : jenslyn22

Dato : 30-12-03 21:18

hvad for et ville du anbefale når det skal være rimligt at have med at gøre

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 60 point
Dato : 30-12-03 21:39

Øv jeg havde lige postet et svar, men det nåede ikke frem

Jeg prøver igen i en kortere version.

Jeg har ikke selv prøvet at lægge undertekster på, men jeg alligevel at det sagtens kan lade sig gøre. På denne side er der bunker af guider til hvor dan det kan gøres med de mange forskellige stykker software. Mit råd er at vælge den guide du syntes bedst om og så vælge softwaren efterfølgende
http://www.dvdrhelp.com/guides?tools=&madeby=&formatconversionselect=&osselect=&howtoselect=5%3B20&search=Search+or+List+Guides

god fornøjelse
srhansen

Godkendelse af svar
Fra : jenslyn22

Dato : 30-12-03 22:10

Tak for svaret srhansen.