/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Restarter
Fra : bog
Vist : 423 gange
100 point
Dato : 30-12-03 20:45

Min nabo kører med Win XP, samt en HP printer/scanner, og Stofanet.
Når printeren er tænt og han lukker computeren ned, så genstarter computeren blot. Det samme er gældende for Stofanet, som er koblet på USB port, der skal han have kablet trukket ud, ellers genstarter computerten.
Hvad er årsagen til genstarten.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-12-03 21:19

Det lyder godt nok mærkeligt har den altid gjort det eller er det opstået i forbindelse med en install eller lign: ???? MVHSUNE

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 31-12-03 01:39

Det er fordi han i bios (hold F8 nede ved start) har sat wake on lan (vågn op når der er netværksforbindelse) til, den skal bare sættes til disable.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : bog

Dato : 31-12-03 08:17

Jeg takker for svaret, og skal prøve det af efter nytår.

Kommentar
Fra : bog

Dato : 01-01-04 19:42

Til pallebhansen:
Vake on lan, stod til disanable, men jeg så et sted der stod noget med vake on USB, der stod til enable, og efter det blev ændret til disanable, slukker computeren fint, som den skal.

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 100 point
Dato : 01-01-04 20:03

Fint bare du fandt fejlen så var det det.
Så bør du lukke spørgsmålet.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : bog

Dato : 01-01-04 23:41

Tak for svaret pallebhansen.