/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
nytårsgave
Fra : technet
Vist : 456 gange
300 point
Dato : 30-12-03 19:56

spg 1. hvem har lyst til at få 2000 point i nytårs gave ??

spg 2. hvem får point hvis man køber spg ???

SPG 3. er der nogen her der har lyst til at lave en test på en 160 GB harddisk med en special bootdisk ( min)
dvs slet din Partion og lave en ny og så formatere den igen så der kun bliver et drev på ca 160 GB både fat 32 og ntfs ( for der går jo noget tabt , ca 4-10 mb ) det er en special boot disk ( cdrom image hvis du ikke har diskette drev)

og det er kun med et prog som ligger på en win98 bootdisk

( til emmesen >>> du kender programmet (PM_test) men jeg har lavet lidt ændringer)

ps.. jeg priotere spg 1-2-3 i rækkefølge ( spg 3 ? her er det jo ikke alle der kan være med )

og ellers godt nytår til jer alle og skåål på fdisk
_______________________________________________-

svar SKAL svares sådan her ellers ingen respons
spg 1:
spg 2:
spg 3:

___________________________________________________
her er et eks på svar ( simpel og enkel)

svar til spg 1: mig
svar til spg 2: mig
svar til spg 3: mig

kommentar til spg 1:
kommentar til spg 2:
kommentar til spg 3:
____________________________________

og godt nytår til jer alle

Kommentar
Fra : rkl

Dato : 30-12-03 19:59

svar til spg 1: mig
svar til spg 2: mig
svar til spg 3: mig

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 30-12-03 20:04

spg 1: ikke mig
spg 2: det kommer an på hvem der spørger (i denne tråd vil det jo givetvis være DIGSELV, ikk`)
spg 3: har ingen anelse (what so ever) om hvad du taler om

kommentar til alle tre spg:
Skåååål og godt Nytår selv technet, og sikke en ordentlighed hvormed dette spørgsmål er formuleret *G - det er jo næsten helt skræmmende, at man skal svare SÅ struktureret

---------------------------------------------------------------------------------
GODT NYTÅR ALLESAMMEN

Hilsen Karina/Fnoller

Kommentar
Fra : technet

Dato : 30-12-03 20:14

Fnollerpige > ja struktureret men det er faktisk en ledetråd til dem der spørger om diverse computer spg for hvilken
windos køre de (win9X eller winxp) køre fat32 eller ntfs osv... ( det har jo før været oppe , det spare jo tid)
((( ham du deler internet (avis) med ved hvad jeg taler om i spg 3 )))))

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 30-12-03 20:23

Hej technet - ja det er jeg sikker på han gør..... det lyder umiskendeligt som noget han ville sige ja

Karina

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-12-03 20:43

Technet - jeg ejer ikke en 160 GB - og måske kan min comp. slet ikke køre med så meget.
Sorry.
Emesen.

Kommentar
Fra : technet

Dato : 30-12-03 20:56

emesen >> okey men du husker det prog som jeg har lavet lidt om på( pm-test) ,,,,
jeg har lavet lidt extra om på det så det skulle gerne tage en 160 gb HD men hvad siger jeg og hvad siger andre . det er det jeg mangler.... ( evt bugs)
__________
bare lidt info::::::::
------------------------------------------
boot:   mov   dx,offset prtprm
   call   getwp
   call   getn
   jc   boot5
   cmp   al,pmax
   ja   boot4
   cbw
   dec   ax
   push   ax
   call   getbuf
   pop   ax
-----------------------------------------

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-12-03 20:57

Men jeg vil da gerne prøve den uden for point - tak.
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-12-03 21:03

30-12-03 20:56 - der røg jeg lige af i svinget

Kommentar
Fra : dk

Dato : 30-12-03 21:43

Hejsa

svar til spg 1: mig
svar til spg 2: technet
svar til spg 3: det vil jeg godt meeen jeg ligger ikke inde med en 160 GB.... ØV

Jeg har iøvrigt brugt dit program med stor gavn.

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 300 point
Dato : 30-12-03 22:49

svar til spg 1: alle
svar til spg 2: spørgsmålsstilleren
svar til spg 3: undertegnet

Kommentar til spg 3: Har en helt ny ubrugt 160 GB sata liggende, men har ikke tid før fredag/lørdag.

Godt nytår til alle
bentjuul

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 31-12-03 09:45

Svar sprgs. 1= ikke mig
Svar sprgs. 2= spørgeren
Svar sprgs. 3= ikke mig
Kommentar:
Hvorfor er sprgs. stillet i katagorien kandu?

mvh
jms

Kommentar
Fra : technet

Dato : 31-12-03 10:54

jmsgruppen > fordi det har noget med point at gøre , gør det noget for der er jo meget rod her i forvejen

Godkendelse af svar
Fra : technet

Dato : 01-01-04 17:41

Tak for svaret bentjuul.
og GODT NYTÅR

hvis du vil prøve disken så kan den hentes her

http://www.knoldpgtot.aab-net.dk/appz/pmdos.exe

den forsvinder måske igen fra serveren

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-01-04 17:47

Technet!
Kan den ikke lige hænge lidt endnu - er ved at hente knoppix lige nu med en 256/128
Emesen.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-01-04 17:58

Tak Technet og jeg har hentet pmdos.exe
Du finder en mailadresse under min profil, send lige en mail - så jeg kan kontakte dig hvis der er noget jeg er i tvivl om, men som tidligere nævnt bliver det først fredag eller lørdag at jeg afprøver det,

og fortsat godt nytår
bentjuul

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-01-04 22:54

Tak Technet - nu har jeg også hentet den.
Jeg turde ikke downloade fra to steder samtidig.
Den anden fra knoppix/linux er på 698 mb - 7 timer.
Emesen.

Kommentar
Fra : technet

Dato : 02-01-04 01:02

jo jo jeg lader den ligge og måske kommer der også snart en boot cd med en hulens masse harddrive tools , da det er der en del problemmer ligger