/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
2*netkort
Fra : granslam
Vist : 580 gange
200 point
Dato : 30-12-03 16:26

jeg har 1 bærbar som kommer på nettet med tråløst netkort som går op i en zyair b-1000 lan access point tror jeg nok det hedder den går så ned i en hub som bliver uplinket af en zyxel prestige 650r-31 adsl router det funker også fint men nu har jeg fået en bærbar mere som jeg gerne have på nettet så har jeg købt en belkin 54 g trådløst netkort problemet er den hopper hele tiden af og på med 20 sek mellemrum
jeg ved ikke hvor og hvordan jeg får begge netkort til af køre på samme access point
håber nogen kan hjælpe
mvh Granslam
ps: køre xp home og xp pro

Kommentar
Fra : jipsen

Dato : 30-12-03 16:48

Nogel Access Points er indstillet til at der "kun er plads til" 1 opkobling.
Er det sådan at den anden PV du har bliver smidt af??

Jipsen

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 30-12-03 16:51

pv ??
hvis du mener den anden computer så nej den er bare på

Kommentar
Fra : jipsen

Dato : 30-12-03 16:58

PV = PC. Lidt for tykke fingre.
Jeg vender tilbage lidt senere.

Jipsen

Kommentar
Fra : jipsen

Dato : 30-12-03 19:28

Prøv dette.
Tilslut med kabel til Zyair (adressen er som defalut 192.168.1.3) i Internet Exploreren.
Defalt passw er 1234.
Gå i maintenance Show Statistics.
Tjek at Poll inteval er 5 sec.

Jipsen

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 30-12-03 20:11

undskyld vente tiden men jeg må hen og bytte mit netkort det funker ikke vender tilbage senere
mvh granslam

Accepteret svar
Fra : jipsen

Modtaget 200 point
Dato : 30-12-03 20:27

Sorry. IP adressen er 192.168.1.2

Jipsen

Godkendelse af svar
Fra : granslam

Dato : 31-12-03 12:16

Tak for svaret jipsen.det var netkortet der var defekt
så nu kører det hele uden problemer
mvh Granslam