/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Intro-temaet til DR2´s "Rockerne"
Fra : Jammerlappen
Vist : 4263 gange
50 point
Dato : 30-12-03 16:12

Er der nogle der kan svare mig på hvem der har lavet introen til "Rockerne" på DR2

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 30-12-03 19:38

hm, det er et rigtig godt spørgsmål. jeg kan ikke lige huske temaet helt, men det er noget 80er-musik i stil med eye of the tiger.

Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 50 point
Dato : 30-12-03 20:21

Hej med dig

Jeg MENER helt bestemt det er Phil Collins MEN jeg er uden lyd p.t på min puter, så jeg giver dig dette link hvor du kan se alle afsnittene af "Svinene" og så kan du ellers selv afgøre og høre det (vend evt. tilbage i denne tråd med hvem det er)
Så udfra fra ren og skær hukommelse mener jeg det er et gammelt Genesis eller i hvert fald sikker på det er med Phil Collins og hedder noget a la "She's an easy lover" eller så noget.....

http://www.dr.dk/skum/roev/rockerne.asp#pop2

Klik på linket "Se sidste afsnit"

Vær opmærksom på det kræver Real Player - har du ikke det, mener jeg den kan hentes på DR's sider.

Godt Nytår

Karina (uden lyd i højtalerne)
håber jeg har ramt rigtig

Kommentar
Fra : Jammerlappen

Dato : 30-12-03 21:47

YIiiha det fedt - Det er jo Phil C med Easy Lover

Godkendelse af svar
Fra : Jammerlappen

Dato : 30-12-03 21:49

Tak for tippet. Det ledte mig frem til den. tak