/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
windows xp update
Fra : RaB
Vist : 327 gange
50 point
Dato : 30-12-03 15:51

kan man godt slette alle de update man har download til windows xp pro..?? kan nemlig se de står i tilføj/fjern. ville bare lige høre før jeg gør det.. har nemlig fået ny computer og siden jeg har fået ny computer kan jeg slet ikke download så stærk som jeg kunne før, og der havde jeg heller ikke updater min xp. men det har jeg på den nye computer. bruger et program der hedder overnet, før jeg fik ny, download jeg med 250 og nu downloader den max med 35. jeg har 3 mbit internet...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-12-03 16:08

Der ka jo ikke ske noget ved at du fjerner dem du ka jo bare sætte den på auto opdatering så hvis den mangler noget henter den det MVH SUNE

Kommentar
Fra : alka

Dato : 30-12-03 17:08

Fjerner du opdat. er du blot tilbage til hvor du var inden opdat. - er min erfaring!

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 30-12-03 19:03

ra B som alka skrev fjerner du opdting er du tilbage til start u. opdatering som jo klart er til din fordel , vedr. overnet jeg går ud fra det er fuilm du dl. der skal du selv opsætte din forbindelse , og hvis du ikke har dine opdateringer og evt. firewall klar så er du åbenm for hele verden hilsen ib godt nutår

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-02-04 23:08

Skal du ikke have lukket dit spørgsmål ?? Mvh sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-02-04 01:43

Hvordan kan det være man bruger andres tid uden at gide at svare ??? Underligt Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-02-04 20:26

HALLO

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-02-04 20:27

Du skal bare trykke op over navnet på en person så lukkes spørgsmålet Mvh sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-03-04 23:44

HALLOOOOOOOOOOOO

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-05-04 16:35

Nu er dit spørgsmål 5 måneder og 8 dage gammelt såeeee Luk Det DOG
Mvh Sune