/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Lakering...
Fra : CiaoStyrer
Vist : 327 gange
50 point
Dato : 30-12-03 12:03

Hej..

Jeg skal have lakeret min ciao... Overvejer at købe, hos biltema, en grunder, en krakelerings lak som er sort for uden, og rød for inden, og dernæst en masse klar lak oven på... Jeg vil kun male sideskjolende.... Hvordan tror i det vil komme til at se ud....??? Ellers kunne jeg godt bruge nogle forslag... Og jeg kunne også godt tænke mig nogle andre forslag til hvordan jeg kunne gejle den.... I kan se den her: http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=1741 ....

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 30-12-03 12:31

Husk at slib hele overfladen, der må ikke være noget blank tilbage, plastdele skal altid grundes med en grunder.
http://www.kandu.dk/dk/spg/29102
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 30-12-03 14:35

jeg tror den kommer til at se feeed ud! godt nytår!

Kommentar
Fra : CiaoStyrer

Dato : 30-12-03 18:06

Tak, og i lige måde....

Kommentar
Fra : CiaoStyrer

Dato : 30-12-03 18:06

Tak, og i lige måde....

Kommentar
Fra : CiaoStyrer

Dato : 05-01-04 17:54

Hmmm... jeg maler sideskjolene sorte i stedet....... og sætter nogle stafferinger på... Nogle ideer til hvilke.... Og synes i det skal være matsort eller blank sort... hvilke resultat vil det give hvis jeg brugte mat sort og klarlak oven på....

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 50 point
Dato : 05-01-04 18:10

Blank sort.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : CiaoStyrer

Dato : 05-01-04 19:02

Tak for svaret pallebhansen.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 05-01-04 22:11

Skal det være den fedeste, og hurtigste Ciao i Danmark, og hvor stærk kører den?
Tror du ikke jeg kan give dig baghjul, enten med min DTyamaha, eller min Kreidler Superstar?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : CiaoStyrer

Dato : 06-01-04 15:01

Den skal være fed ja...

Den har:

Polini cylinder kit 43mm
13mm dellorto karbu
65mm gearing
power expancen boks (ikke monteret endnu)
Op poleret krumtap hus + skylle kanaler + udstødningskanal

Der er også cykelcomputer på, køre ca. 70-75 stk alt efter hvordan vinden ligger....