/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Rødt kryds i stedet for billede i Explor~
Fra : Perege
Vist : 624 gange
50 point
Dato : 30-12-03 11:41

Hvorfor er der et rødt kryds i Explorer når jeg skal se et billede?
Jeg kører WinXP Pro og Explorer 6.

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 30-12-03 11:54

har du en firewall eller noget lignende til at køre?

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 30-12-03 11:54

du skal have installeret java http://java.sun.com
mvh Granslam

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 30-12-03 12:09

http://www.java.com/en/download/installed.jsp.
Her finder du den seneste ver. af java.
jeg kører selv samme styresystem og med java, men oplever alligevel at ikke alt vises, og tror mere på det skyldes noget i sikkerheds opsætningen, eller andre sikkerheds programmer.
Prøv med java som det anbefales , og mange af problemerne med internet siderne løser sig , men nok ikke på alle siderne.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 30-12-03 12:12

Du kan også lige se, om du har aktiveret : kontrolpanel-internetindstillinger-avanceret at der er sat et flueben under vis billeder.

Mvh
Ellebye

Accepteret svar
Fra : alka

Modtaget 50 point
Dato : 30-12-03 17:13

Jeg har tidligere spurgt om dette problem på kandu. Svarene jeg fik var, at de som havde hjemmesiden havde fejl på den, hvorfor den ikke kunne vises korrekt i min browser.

Godkendelse af svar
Fra : Perege

Dato : 30-12-03 22:07

Tak for svaret alka.