/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Hvilket digitalkamera????
Fra : kschytz
Vist : 254 gange
100 point
Dato : 29-12-03 23:01

Jeg vil gerne have et digitalkamera, men ved ikke hvilket.
Mit forbrug er kun til sjov og ballade, men selvfølgelig med gode billeder.

Mindstekrav:
- >2 x optisk zoom
- USB-kompetabel
- 3 mio. pixels (er det for meget til forbruget?)
- Ordentlig mærke(vigtig)

Ville være perfekt hvis det sammentidig kunne optage optag video m. lyd

Prisen skal være på max. ca 2000 ,-

Håber I har nogle gode ideer.....

Kommentar
Fra : thes

Dato : 29-12-03 23:44

Jeg har hørt at dette cam skulle være rigtig godt, og så er det jo et godt mærke
http://shopbasic.dk/mall/shop.asp?shop_id=3589&vare_id=251253

Kommentar
Fra : Bolino

Dato : 30-12-03 00:12

Jeg har for et ½ år siden købt et Canon ixus v3 for kr. 3.500,- dette er i dag nede i en pris på ca. 2.600,- Jeg ved godt det er over budgettet, men jeg kan kun anbefale det. Jeg har ikke taget så mange billeder før, som efter jeg har købt dette. Det fylder ikke meget og er tit med i jakken når vi er i byen, det er nemt at betjene, og så tager det gode billeder. 3,2 pixels.

Jeg har fremkaldt billeder over nettet til kr. 1,- pr. billede, og det er i super kvalitet. www.coop.dk

Kommentar
Fra : kschytz

Dato : 30-12-03 00:26

Jaa, men det thes skriver er et Sony DSC-P 52 og det skal det ikke være, for det har en af mine venner købt og efter 1 måned er det i stykker, noget med softwaren...

Kommentar
Fra : kschytz

Dato : 30-12-03 00:32

Bolino...det kamera du beskriver koster altså 3812,- ifølge www.edbpriser.dk så det koster ikke 2.600kr som du siger, men hvis du ved hvor man kan få det er jeg intereseret

Kommentar
Fra : MR_REMO

Dato : 30-12-03 00:50

Sony DSC-P 52 PASER RIGTIG GODT TIL DIT BESKRIVELSE. KUN DKK 1842,00
inkl. levering til døren PÅ WWW.SHOPMAN.DK PRISER PÅ KAERA FALDER TIL JANOA SÅ DET VAR MÅSKE EN IDE AT VENTE LIDT.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-12-03 02:03

Komputer for alle ( altså bladet ) har lige haft af 6 kameraer med ca 3 mil pixels der er bal et canon og det de fremhæver er at der er Dansk menu som det eneste men vinderen er et Nicon coolpix 3100

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-12-03 02:04

En test sku der have stået ovenfor *SS*SUNE

Kommentar
Fra : kschytz

Dato : 30-12-03 02:28

Okay...så kan det være man bare skal undersøge markedet og købe et til januar istedet

Kommentar
Fra : croaks

Dato : 30-12-03 08:16
Kommentar
Fra : kschytz

Dato : 30-12-03 14:43

Det fra Bilka er et Dantax og det er jo ikke en mærkevarer, altså kendt. Det kan dog alt det som jeg gerne vil have og med 4 mio pixels...men hvis nogle har erfering med det Dantax 4100 Z3 kamera er det jo en mulighed

Kommentar
Fra : bog

Dato : 30-12-03 17:06

Dantax kameraet er et skanhex

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 30-12-03 19:44
Kommentar
Fra : kschytz

Dato : 30-12-03 20:13

Det link du gav mig Ishoey er det samme som man kan finde på www.edbpriser.dk....men tak for forsøget

Kommentar
Fra : croaks

Dato : 31-12-03 06:27

Okay da!!!

Så VENT et ½ til et år så kan du få et ordentlig mærke nede til en pris på ca. 2.000,-

- Croaks

Kommentar
Fra : tegnedreng

Dato : 02-02-04 00:32

Har købt Nikon Coolpix 3100 fra foto-fun.dk i det prisleje du søger, som afløser for en Canon Powershot A300.
Har kun positivt at sige om det.........helt enkelt : )