/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Internet og samsung shg-v200
Fra : Kris
Vist : 374 gange
100 point
Dato : 29-12-03 19:36

Er det muligt at gå på nettet med en samsung shg-v200. Måske med high speed data? Har telmore abonnement.
På forhånd tak.
MVH.

Kris

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-12-03 00:00

Ja, du kan godt gå på nettet med den. Den har jo GPRS.
Du logger dig ind på din side hos TELMORE, og nede i indstillinger kan du sætte et flueben i GPRS, det koster 99 kr. i tilmelding og herefter betaler du 10 kr. pr. MB du op- eller downloader.
Men inden da læs info om GPRS sammesteds, hvorfra du også kan få en opsætning af din mobiltelefon tilsendt.

bentjuul

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 100 point
Dato : 30-12-03 00:13

Jeg glemte at sætte følgende ind:
Citat fra telmore:
Med en bærbar pc og en mobiltelefon kan du med GPRS opnå en hurtig forbindelse til internettet eller din virksomheds netværk. Med GPRS får du en hurtigere og mere stabil opkobling end med traditionelle dataopkoblinger.
Citat slut.
Bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : Kris

Dato : 30-12-03 01:05

Tak for svaret bentjuul. Det vil jeg gøre. Godt nytår og tak for din tid.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-12-03 01:37

Selv tak Kris og også godt til dig
bentjuul