/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
bøger om jagt
Fra : tom34
Vist : 469 gange
100 point
Dato : 29-12-03 16:29

Hejsa
Der skulle vel ikke være nogle som kender et par rigtige gode bøger om jagt som jeg kan læse enden man skal begynde på at tage jagttegn.
Mvh Tom
og et rigtig godt til Alle

Kommentar
Fra : xtrain

Dato : 29-12-03 16:34

hej..
prøv her de har meget godt..http://www.jagtshop.dk
ja og så er der jo "jagt for begynder"
mvh. xtrain..

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 29-12-03 18:50

Noget af det bedste du kan gøre er at besøge hjemmesiden www.bogjagt.dk Her finder du virkelig mange.Du kan evt. spørge Hans,som ejeren hedder om han kan anbefale nogen.Jeg kan kun huske en,som er udgive på forlaget tommeliden.Jeg ved han har den for jeg har selv solgt ham den.Den er god at få forstand af for en nybegynder.
Knæk og bræk.

Accepteret svar
Fra : dabj

Modtaget 100 point
Dato : 29-12-03 19:54

->tom34
Her er lige et seriøst tip til bøger om jagt.
http://www.huntersmagazine.com/diverse/jagtboeger/index_side0.asp
Men ellers kan jeg anbefale dig at lægge vejen om af biblioteket, de har alle bøger angående jagt, hvad de ikke har kan de skaffe.
Bare gå igang-- der er masse af læsestof, og man bliver jo aldrig for klog, har selv været jæger i omkring 45 år og jeg kan stadig finde nye ting af interesse.
Du har fundet dig en hobby med uanede mugligheder, men det vigtigste er at finde sig nogle gode jagtkammerater man kan dele glæderne med.
Kom igen hvis der er andet jeg kan hjælpe dig med.
Knæk og bræk med fremtiden.
Med jagthilsen
dabj

Kommentar
Fra : tom34

Dato : 29-12-03 20:30

til dabj
ja du kan hjælpe med, hvor kan man finde nogle gode jagtkammerater man kan dele glæderne med. de kammerater og bekendte jeg har har ikke jagt tegn,
mvh Tom

Kommentar
Fra : tom34

Dato : 29-12-03 21:35

til dabj
spøg til side, men jeg vil spøge dig til råds om våben. Hvad du syndes der er best for mig som nybegynder, jeg har spuret lidt til det før og fik et par gode wep-sider om jagt og våben. Men med næsten 45 år som jæger dabj vil jeg mene at man ikke kan komme galt af sted ved at spørge dig til rågs.
Mvh Tom

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 29-12-03 21:48

Tjaa-- kik i din tegnebog og se hvad den tillader, men ellers en over-under cal. 12 x 75mm

Godkendelse af svar
Fra : tom34

Dato : 31-12-03 10:20

Tak for svaret dabj
kom nu godt og sikker ind i det nye år

mvh Tom