/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
nokia 3310-billeder og lyd
Fra : kaerby
Vist : 378 gange
20 point
Dato : 29-12-03 15:28

davs
nu mangler jeg et program til at lægge nye billeder og lyde på min 3310 og 3510i,
vil bruge kabel, er der andre måder at gøre det på? har tingene på min pc,
er der en hjemmeside hvor der er opskrift på hvordan man gør?
hilsen kaerby

Kommentar
Fra : soll

Dato : 29-12-03 16:43

du han hente både foto og ringetoner her på den side under download

http://www.sitecenter.dk/unlock-nokia/

Kommentar
Fra : kaerby

Dato : 29-12-03 21:06

jeg har vist ikke formuleret mig rigtigt,,, det er ikke toner, billeder eller lyde jeg mangler, men et program til at putte dem i mine telefoner, evt, en hjemmeside med beskrivelse på hvordan man overføre dem, jeg har ca 12000 logos og toner på min pc og vil gerne have skiftet dem i mobilerne,
hilsen kaerby

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 29-12-03 22:08

Jeg vil forslå Oxygen Phone Manager.. du finder programmet på www.oxygen.com
God fornøjelse..
Hilsen Dan

Accepteret svar
Fra : helloo.dk

Modtaget 20 point
Dato : 29-12-03 22:11

Ups.. forkert link...
prøv i stedet denne..
http://www.opm-2.com
hilsen Dan

Kommentar
Fra : soll

Dato : 29-12-03 23:19

DER ER OGSÅ PET PROGRAM DU SKULLE BRUGE DET TIL AT smide dem i din tlf men du har sikkert ikke gide at kikke fordi du trode at det var foto og toner der var kun.

Kommentar
Fra : soll

Dato : 29-12-03 23:19

DER ER OGSÅ PET PROGRAM DU SKULLE BRUGE DET TIL AT smide dem i din tlf men du har sikkert ikke gide at kikke fordi du trode at det var foto og toner der var kun.

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 30-12-03 00:01

Til Soll
for det første så sidder din Caps Lock fast..
for det andet. Så gentager du dig selv..
Og for det 3. så har du en masse rod på din download side.. så måske hvis du lagde i system ville den slags ikke ske.
Hilsen Dan

Godkendelse af svar
Fra : kaerby

Dato : 02-01-04 21:58

Tak for svaret Dan, det var lige hvad jeg skulle bruge.
( du er en guttermand )

kaerby