/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Tips og tricks i Kandu.dk
Fra : moltov
Vist : 493 gange
5 point
Dato : 29-12-03 13:03

Hej Alle

Hvad er meningen? Får man point, for bare at komme med et postulat?

http://www.kandu.dk/dk/tip/6124

Er meningen ikke med Tips og tricks at man giver point for det, hvis det er dårligt/godt tip eller tricks? Sorry, men jeg er bare forvirret...

En anden ting. Var lidt i tvivl om det skulle være i denne tråd/emneoversigt...Så sorry, hvis den ikke skulle

Moltov

Accepteret svar
Fra : ram2

Modtaget 15 point
Dato : 29-12-03 13:42

>Molotov

Din forvirring er fuldt berettiget - Skulle have været stillet som spørgsmål - alene qua denne tekst:
[citat]
mon andre oplever det samme eller har nogen overhovedet fået deres pakke ?? ja jeg spørge bare
[/code]

Det er jo ikke muligt at svare på et tip, og det var samtidig paseende at spørger afleverede point for et svar, i stedet for evt. få nogle for et sp. der ikke kan besvares.

Men sån' er der så meget - Du gir den bare 0 * hvis du får mulighed for det.

Ram

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 29-12-03 14:11

Der har vist aldrig i mands minde været hoved og r.. på stjernefordelingen af Tips på Kandu, hvadenten de leveres af kåde kvindfolk, selvbestaltede IT nørder, slægtsforskere a la autodidakt osv osv ... den der med DR's pakkeleg MÅ være leveret af en ny bruger der ikke kender Kandu (gider ikke engang tjekke om det er tilfældet)

Men indimellem er der da gode tips.... bevares

Så jo meningen VAR at man skulle bruge stjernerne kontra værdien/brugbarheden af tips, men det er jo ikke nemt - og slet ikke efter at kandu oprettede Smalltalk kategorien og Vittigheder (fede kategorier) men ikke i TIPS og TRICKS *G

Happy Newyear

Karina

Godkendelse af svar
Fra : moltov

Dato : 30-12-03 08:24

Tak for svaret ram2.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-12-03 08:31

>moltov

Tak skal du ha'.

Godt nytår

Ram