/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
SVIN JMS TIL !!!!!!
Fra : jmsgruppen
Vist : 651 gange
400 point
Dato : 28-12-03 23:04

Nu har der været så mange spørgsmål med total useriøsitet, at jeg ikke vil stå tilbage som næsten den eneste, der ikke har stillet et useriøst spørgsmål her op til nytår. Og med mange point
Men på jysk ( nu får jeg på puklen fra alle, der bor i vore oversøiske halvsvenske kolonier øst for storebælt ), er jeg lidt nærig. Kun sølle 400 point, 500 er sgu for meget. Sæt det var en fra kolonierne der løb med mine point.
Spørgsmålet går ud på, at svine mig til. Alt er tilladt. Kom bare i gang.
Jeg vil gerne have at vide helt konkret, hvad jeg har gjort forkert her på kandu i 2003.
Fordi til næste år, 2004, vil jeg forbedre mig. Men sig det ikke til nogen, det er en hemmelighed.
Godt nytår herfra
MVH
JMS
nb. alt er tilladt, jeg blir aldrig fornærmet. Måske krigerisk

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-12-03 23:16

Hej Jms

For at være helt RasmusModsat og undgå, at få dine point men samtidig være med på tråden, vil jeg ROSE dig istedet

Tænke tænke tænke tænke.......... Damn, vender tilbage senere

// Toupie

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 28-12-03 23:19

Jyderne kom jo ikke længere end til Lillebælt, de kunne hverken svømme eller finde ud af at bygge en båd.

I øvrigt er jysk ikke et sprog, det er bjørn der har fået halsbetændelse.

Jeg er også en af de der går ind for: Tyskland op til Skagen.

Kronjyderne er de kronragede???

Ved du hvorfor jyderne ikke kan holde på penge??, jo de rådner.

Bortset er jyderne gode nok, bare de holder sig væk fra Sjælland.

Jo, jydernes IQ er steget og det samme er Sjællændernes, efter Prinsen flyttede til Jylland.

Men bortset fra det er du go' nok på bunden JMS, synd at du er bundløs.

Med håb om at danskerne kan få solgt Jylland i 2004.

Mvh

Ellebye

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 28-12-03 23:34

Det kan man da kalde manglende selvtillid det der, jms !!

- eller osse et forsøg på, at komme evt. ubehageligheder i forkøbet - "ja jeg ved godt jeg er en klovn!! Her, tag mit badedyr og slå mig oven i hovedet med det for jeg fortjener det bare SÅ meget"

ang. tråden - svine dig til, det klarer du vist fint selv.

Godt Nytår

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-12-03 23:51

Føler du dig forfulgt? *L* Og du sagde du ikke fik tømmermænd?

Tror bare du stikker hovedet lidt for langt frem en gang imellem jms! Man behøver jo ikke at revolutionere, når man kan reformere i det små! Og du er jo lidt af en ny dreng i skolen!

Ellebye skal du forresten bare ignorere. Han er bare ked af han ikke har et gyldigt pas!

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 29-12-03 00:06

AAaaahhh,så interessant er du sku heller ikke JMS,men HELD og lykke med dit
selv svineri og masochistiske tendenser.

Manse9933

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 29-12-03 00:23

Du er en forvokset skoledreng, for hvem livets mening er
at tiltrække sig opmærksomhed.

Derfor skriver du alle dine overskrifter med store bogstaver:

HEJ, HAR I SET - SÅ ER JEG HER IGEN-IGEN!!!

Kommentar
Fra : technet

Dato : 29-12-03 00:45

jmsgruppen> det kunne ikke falde mig for men jeg kan snart selv blive lettere krigerisk
når jeg hele tiden ser en tråd med DVD mig her og der, men jeg er jo selv en jyde så derfor
_____________________________________________________________________________
godt nytår

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 29-12-03 01:11

Hvordan skulle vi dog kunne svine dig til. Du gør jo egentlig ikke noget forkert, bortset fra måske lidt ordkløveri, man måske godt kunne bygge et "lille mudderkast" på... Men som jeg i en anden tråd ("Svine sig selv til") skrev, så har du vel samme ambition om point, så jeg vil give dig en sjællandsk gang mudder:

*** mudder ***

Den gang ordkløveri du kan kaste dig ud i for at kaste tvivl om vores råd ang. "gradient" og brugen af Photoshop viser vel med al tydelighed, at du fortjener at leve med dit CorelDraw altimens køerne går og muh'er rundt om det du kalder et domicil. Behold du dine skodprogrammer i knaldhytten, så vil vi andre "nøjes" med vores professionelle programmer, mens du kan vandre rundt i "Seneste 25" på kandu i et forsøg på at finde et svar du kan skrive noget smartere til...

*** mudder slut ***

Du ville have mudder...

Godt Nytår -- kom stærkt tilbage....

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-12-03 01:43

Henrik

Man får da helt lyst til en Bailey´s efter din kommentar

You want ice......You got ice!!!

// Toupie

Kommentar
Fra : jensoline

Dato : 29-12-03 07:19

Hvis jeg lover at holde øje med dit fup i det nye år,må jeg så ikke få dine point??
jens ole

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 29-12-03 07:25

Toupie > Ikke engang løgn -- godt nytår igen til dig...

Jens Ole > Hvordan skulle DU kunne holde øje med noget som helst, din enøjede pointjæger? ---> Godt Nytår

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Accepteret svar
Fra : viskinge

Modtaget 400 point
Dato : 29-12-03 08:24

Hej JMS

Jeg syntes at det værste du har lavet i år er: Dit tip vedr. boring i fliser.
Jeg skriver straks, at det ikke er den korrekte måde, flere blander sig, nogle holder med dig, nogle holder med mig.
Indlægene flyver frem og tilbage, hvorefter du afslutter med: Jamen jeg gør slet ikke, som jeg har skrevet i mit tip!!!!!
Det var en af de bedre.

Godt Nytår

MVH

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-12-03 08:41

"SVIN JMS TIL !!!!!!"
Nej tak . Jeg er træt af at stå i kø
fortsat god 2003 !
Mvh. Natmaden.

Kommentar
Fra : s_ild

Dato : 29-12-03 09:36

HA-HA natmaden.
Jeg har det bedre nu.
Jylland er det ikke der hvor politiassistentsfabrikken ligger.

S_ild.

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 29-12-03 10:18

Hejsa Jmsgruppen

Jeg kan ikke kritisere dig for noget, du er meget ihærdig her på kandu. Men jeg vil gerne spørge dig om noget der har undret mig lidt.

Under din profil, står der flg:

"Selvstændig,uddannet i byggebranchen derefter uddannet Statsaut.ejendomsmægler.
Har PT. reklamevirksomhed, med firefarveprint, samt byggefirma, og import eksport med østeuropa, primært Rusland, med base i Skt. Petersborg."

-Og alt respekt for det, men hvordan har du tid til alt det, samtidig med at du er så meget her på kandu?

Igennem andre tråde har jeg også læst mig til, at du dagligt går ture med dine hunde..? Sover du kun 3 timer i døgnet?

Rigtig godt nytår fra
Niels

-Forresten vil jeg ikke være til at fange før i aften igen, da jeg er på bytur..

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-12-03 11:10

jms

Din selvglade jyde. Nu vil du bare have bekræftelse på, at der er lagt mærke til dig her på kandu.

Gå en tur med din hundhund og den lille uldtot.

Ja, jeg kan jo ikke undsige mig for at vi på kandu er stødt på hinanden, men jeg fylder jo også 40%

mvh ans og godt nytår

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 29-12-03 11:33

jms >>

Hvad er en jyde?

Svar:
En jyde er en fynbo, der er dumpet som sjællænder.

mvh
Ishoey

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 29-12-03 11:35

Og forresten rigtig godt nytår

mvh
Ishoey

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 29-12-03 12:21

Bland dig ikke i jagt når du er på sneøl x 3
Godt

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-12-03 13:02

Jms

Inden jeg forlader Kandu........altså for at tage på arbejde, vil jeg komme med en opfølgning af mit første indlæg
Efter din kommentar i den anden tråd, er jeg ikke så sikker på om du overhoved skal roses, for hvis du kan finde på værrere ting end det, såååå.... Du er slem
Men på den anden side kan jeg heller ikke svine dig, for jeg har absolut intet negativt at sige, hverken om din humor, din måde, at formulerer dig på eller det du skriver.

Vil kun sige:
HAPPY NEWYEAR
// Toupie

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-12-03 13:52

Jammen lille JMS - det kunne jeg da ikke finde på, for sølle 400p, men du har måske ikke flere
Og man skal da ikke træde på nogen som ligger ned, men kom her over til Sjælland og prøv at være rigtig Dansker..........vi skal nok hjælpe dig, så snart du har lært sproget. [hør]
Du skal ikke tage dig af de andre, når de generer dit koral tegneprogram, for du kan få et fint tegneprogram af mig. Men du må love, at du øver dig rigtig meget på "paint" først, så overgangen ikke bliver for svær.
Eyvind.
NB. "paint" kommer du til sådan : start>programmer>tilbehør>tryk på den lille bøtte medalle farverne i................ellers bare spørg.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-12-03 16:48

jms

En ting er at du er jyde, men at du også er molbo, det var jeg da ikke klar over. Har netop læst dit "tip" Troede du virkelig at du skulle abonnere på det hele for at følge med på kandu.

Du stikker din snude i for meget "hundel..."

Forbedringer fra din side i 2004 ????? hva' går det ud på ? Hvem er det du vil tilfredsstille?
Kan du have et godt nytår

mvh ans

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 29-12-03 22:24

Så er det vistnok ved at stilne af med indlæg, og jeg vil kommentere disse. Spørgsmålet bliver lukket i morgen aften.
For det første, mangler jeg ikke selvtillid. Mine omgivelser ønskede, at den kun var halv så stor. Og forøvrigt er jeg ikke selvpiner, som der er en der er inde på.
Grafisk, herunder kommentarer til Corel Draw, har vi et reklamebureau her i huset. Så jeg tror ikke man skal lære os ret meget om fotomanipulering eller DTP opsætning. Vi bruger primært Corel Suite og Adobe pakken samt lidt Quark.
At bore i fliser, jamen, havde jeg skrevet hvordan jeg selv gør, var jeg blevet halshugget, og lagt på hjul og stejle.
M.h.t. til min profil og tid, ja jeg er Ejendomsmægler, ikke aktiv længere, det er kedelig, men er dog stadig passiv medlem af EL (Ejendomsmæglernes Landsorganisation). Man skal jo følge med i reglerne.
Vore byggeaktiviteter er primært et speciale udendørs, som ikke kan udføres ved temperaturer under 5 graders varme. Så rolig nu, om sommeren er i fri for mig her.
Reklameafdelingen klarer mine to voksne sønner det meste af, jeg får lov at sidde om aftenen, og servicere mangfoldiggørelser. (og imens være på kandu).
Import / eksport med Rusland, er min kones afdeling. Jeg forstår alligevel ikke en disse af sproget, og dog (bodilka piva bistra, bistra, narstrarovia spassibo)
Og ja, nærigheden bunder i det jyske, og kassen er konstant tom
Men forøvrigt nemt at aflæse her, hvem der er fra Sjælland
MVH
JMS
nb. Havde virkelig troet, at jeg fik mange flere klø, end tilfældet er. Spørgsmålet virker dog efter hensigten. Nu kender jeg et par brugere lidt bedre her (ganske positivt ment, er den fødte optimist)
Tak for klø...

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 30-12-03 06:40

JMS>jeg forstår stadig ikke hvad du vil med denne tråd,men jeg er jo nok lidt langsom i koldbøttefabrikken men noget man kan lære noget af,kan ikke være
helt forkert,men hvad?det rumsterer stadig rundt i før beskrevet,umøbleret værelse til leje,du må abselut have en skjult dagsorden,som jeg ikke kan gennemskue,skil bukkene fra fårene,eller hvad ved jeg,Godt til dig og alle jer andre.
Manse9933

Kommentar
Fra : thomat

Dato : 30-12-03 12:14

Hej Jms

Jeg vil ikke svine dig eller andre til det er jeg ikke kompent til,og det kan hurtigt ramme en selv. Men med så mange brugere kan man jo heller ikke forvente at alle er enige og det er vel netop fordelen med sådan et forum at tingene bliver diskuteret sagligt ,til de fleste tider da, med mange forskillige synspunkter.

Lad mig blot benytte lejligheden til at ønske dig og alle i andre et godt
Ses nok i 2004

Mvh thomat

Godkendelse af svar
Fra : jmsgruppen

Dato : 30-12-03 19:09

Tak for svaret viskinge.
Den fik jeg vistnok vendt lidt på hovedet. Har lige studeret forløbet.
Så disse point er dine.
Tak fordi du brokkede dig

mvh
jms

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 30-12-03 19:11

GGGOOOOODDDDDTTTTT
nytår til alle
tak for indlægene

JMS

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-12-03 19:44

jms

Godt nytår til dig. Håber på at du overlever, så vi også mødes i det nye år.

mvh ans

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 30-12-03 20:14

Også godt nytår til dig og alle andre.

MVH