/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Mew og KAshmir koncerter
Fra : Anna.Fido
Vist : 329 gange
50 point
Dato : 28-12-03 21:44

Hej alle sammen og god aften!

Jeg tænkte på om der var nogle der har en plan over hvornår og hvor Mew og Kashmir skal spille?...
Nogle der kan hjælpe?

Nå, men fortsat god aften!

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 28-12-03 21:53

De er spillet.. Desværre.. Var selv koncerten i Århus.

Mvh Niels

..

Som bevis:
på deres hjemmeside er heller ingen koncerter annonceret..: http://www.kashmir.dk/tour.php

Kommentar
Fra : Anna.Fido

Dato : 28-12-03 21:53

Var det den sidste?

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 28-12-03 21:55

ja, desværre..

Kommentar
Fra : Anna.Fido

Dato : 28-12-03 21:55

Pis os'...
Hmm... De kom ikke i nærheden af Helsingør...

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 28-12-03 21:57

Det ved jeg faktisk ikke.. De spillede vidst 4 koncerter i alt, så vidt jeg husker.. Men da de ikke længere er på tour, er det ikke rigtigt til at støve op hvor de spillede, udøver Kbh og Århus..

Mvh Niels

Kommentar
Fra : P_R

Dato : 28-12-03 21:58

Hej:)

Herinde kan du finde en plan over Mews tour:

http://www.mewsite.com/

Der står desværre kun, at de skal spille én gang i Århus, men da det er deres egen hjemmeside, må man gå ud fra den bliver opdateret i det nye år...

Og her over Kashmirs:

www.kashmir.dk

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 28-12-03 22:00

På Mew's tour står da kun een koncert: Nemlig på Bornholm. Den har jo ikke noget med Kashmir + Mew + (Teitur)'s koncert at gøre..

Og som sagt, - på Kashmirs hjemmeside er ingen koncertet annonceret.

Det var lørdag d. 13 december de spillede i Århus (Scandinavian Congress Center) - tjekkede lige min kalender.

så - du må desværre vente til næste gang de spiller.

Mvh Niels

Accepteret svar
Fra : NielsPT

Modtaget 60 point
Dato : 28-12-03 22:08

Så, beklager Anna.Fido.. Lukker du spørgsmålet?

mvh Niels

Godkendelse af svar
Fra : Anna.Fido

Dato : 29-12-03 00:02

Tak for svaret NielsPT.